Konkurs na kartkę świąteczną w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)

T‑Mobile Polska rozpoczął bożonarodzeniową promocję obejmującą m.in. konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.

Oferta promocyjna obejmuje m.in. obniżkę ceny startowej Samsunga Galaxy S7 z 899 do 199 zł dla osób, które przeniosą numer do taryfy abonamentowej T‑Mobile Polska. Ponadto w ramach abonamentu klient otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y oraz dostęp do internetu bez limitu danych przy miesięcznej opłacie w wysokości 100 zł.

Promocja obejmuje też konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. W serwisie zycdobrze.pl można umieścić zrobione przez siebie zdjęcie, przyozdobić je świątecznymi akcentami graficznymi oraz wysłać do bliskiej osoby. Codziennie wybrana zostanie najbardziej atrakcyjna, oryginalna kartka, a jej autor otrzyma dwa smartfony Samsung Galaxy S7 wraz z bezpłatnym abonamentem na dwa lata w T-Mobile.

Działania reklamowe są oparte na spotach pokazujących zabawne sceny z rodzinnych przygotowań do Bożego Narodzenia. Kampania obejmuje telewizję, internet (w tym social media), outdoor i w punktach sprzedaży.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-wyniki-w-trzech-kwartalach-2017-roku-256-tys-abonentow-wiecej-zysk-ebitda-mocno-w-dol-wskutek-darmowego-roamingu ##

Akcję reklamową przygotował departament komunikacji rynkowej T‑Mobile Polska wraz z agencją Bridge2Fun, która zajęła się kreacją i produkcją spotów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), za działania reklamowe w internecie - LiquidThread, za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

tw