TalentMedia w 2017 r. zanotowała 10 mln obrotu i dwukrotny wzrost przychodów

Platforma influencer marketingu TalentMedia w ciągu minionego roku zanotowała dwukrotny wzrost przychodów w relacji rdr. i uzyskała obroty w wysokości 10 mln złotych.

Jak podano w komunikacie prasowym, TalentMedia zrealizowała w ubiegłym roku ponad 200 kampanii, każda o średniej wartości ponad 45 tys. zł. Sieć na koniec 2017 r. skupiała 86 kanałów, o 46 więcej niż rok wcześniej. Łącznie treści wyprodukowane przez twórców platformy oglądano przez ok. 4,8 mld minut (+179 proc. w relacji rdr.). Liczba wyświetleń influencerów TalentMedia to ponad 1,5 mld.

Firma podała także statystyki dotyczące zatrudniania - w całym 2017 roku pracę w TalentMedia rozpoczęło 25 nowych pracowników - głównie strategów, mediowców i doświadczonych analityków.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidija-vukic-talentmedia-nie-jest-klasycznym-mcn-em-facebook-na-razie-nie-konkuruje-z-youtube-em-w-autorskim-wideo ##

W marcu 2017, 51 proc. udziałów w TalentMedia nabyła przez spółkę zależną The Digitals grupa marketingowa Mediacap. W grudniu tego samego roku Mediacap przejął te udziały od The Digitals.

- Z perspektywy ostatniego roku możemy stwierdzić, że strategiczna decyzja o pozyskaniu inwestora i partnera w postaci Mediacap, okazała się dla nas „strzałem w dziesiątkę” Obecność w grupie nie tylko wpływa na nasze wyniki finansowe, ale także przekłada się na szereg synergii w codziennym funkcjonowaniu firmy. Mam tu na myśli dostęp do zasobów, doświadczenia i wiedzy wielu ekspertów z branży marketingowej, badawczej i technologicznej. Mediacap oznacza też dla nas stabilność finansową i organizacyjną. Sądzę, że w tym roku jeszcze bardziej rozwiniemy skrzydła i utrzymamy 100% dynamikę wzrostu naszego biznesu - komentuje Krystian Botko, CEO&co-founder TalentMedia.

TalentMedia współpracuje m.in. z Cyber Marianem, SKKF, JDabrowsky'm, Martinem Stankiewiczem, Zuzanną Borucką, Agnieszką Grzelak i GlamPaulą.

Dane dotyczące liczby kanałów, zrealizowanych kampanii, oglądalności, liczba wyświetleń, zespołu podane są za okres marzec 2017 – luty 2018.

jd