Reklamy Frisco.pl prezentują typowy koszyk zakupowy, z którego produkty kosztują w tym sklepie mniej niż w hipermarketach Tesco.
- Głównym celem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Kampania od 25 marca obejmuje reklamy na wielu dużych portalach i w serwisach tematycznych oraz mailingi do klientów. Ponadto w samym Frisco.pl produkty tańsze niż w Tesco są specjalnie oznaczone oraz prezentowane w osobnej zakładce.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/taniej-niz-myslisz-frisco-pl-porownuje-sie-z-tesco