Przetarg na kompleksową obsługę kreatywną wybranych spółek Grupy Tauron w zakresie kampanii reklamowych i innych działań marketingowych trwa od lutego br.
Oferty w nim złożyło pięć agencji: Fabryka Idei, Grandes Kochonos, agencja reklamowa Czart, S4 i Hand Made. Ta ostatnia była odpowiedzialna za jedną z kampanii Tauronu w ub.r.
Wybrana agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacji kampanii reklamowych, opracowaniem kreacji głównej kampanii reklamowych i działań wizerunkowych, sloganu reklamowego. Do jej zadań należeć będzie też opracowywanie scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp., produkcja spotów reklamowych, filmów wizerunkowych i informacyjnych oraz projekty akcji ambientowych, konkursów, loterii lub innych działań reklamowych dla klientów.
Przetarg ma zakończyć się zawarciem tzw. umowy ramowej z maksymalnie czterema agencjami. Wartość budżetu, którego obsługą zajmą się zwycięskie firmy, oszacowano na 6,6 mln zł. Tauron nie ujawnia terminu rozstrzygnięcia przetargu.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tauron-przetarg-piec-agencji-walczy-o-kompleksowa-obsluge-reklamowa