Telewizja Polska: „Na dobre i na złe” nie znika z TVP2, pozwiemy Pudelka za kłamstwa

Telewizja Polska zdementowała podane przez Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) informacje, jakoby serial „Na dobre i na złe” miał zostać zakończony. Nadawca zapowiedział, że pozwie witrynę za nieprawdziwe doniesienia o jego produkcjach.

W sobotę na Pudelek.pl pojawił się tekst „Takie "Na dobre i na złe" polubili Polacy. Co nie podoba się Kurskiemu?”. Przypomniano w nim niepotwierdzone pogłoski sprzed roku, jakoby Telewizja Polska chciała zrezygnować z dalszej realizacji telenoweli „Klan” (pod koniec lipca ub.r. nadawca poinformował, że renegocjował umowy dotyczące produkcji tego serialu).

- Podobno na czarną listę Kurskiego trafiło ostatnio także... „Na dobre i na złe” - napisano na Pudelek.pl. - Przypomnijcie sobie, jak wyglądały początki „Na dobre i na złe”. Będziecie tęsknić? - zapytano czytelników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/4-5-mln-widzow-na-dobre-i-na-zle-w-sezonie-2016-2017-tvp2-zmiazdzyla-konkurencje ##

Centrum informacji TVP w sobotę po południu wydało oświadczenie, w którym zdementowało informacje o rezygnacji z „Na dobre i na złe”. - Serial, który od lat jest sztandarową produkcją „Dwójki” wciąż będzie cieszył widzów Telewizji Polskiej - podkreślono.

Telewizja Polska zapowiedziała, że zamierza pozwać Pudelka za nieprawdziwe informacje na jej temat. - Portal pudelek.pl w ostatnich tygodniach „wyspecjalizował się” w rozpowszechnianiu nieprawdziwych i niepotwierdzonych informacji, które mają uderzyć w TVP, tym samym zaprzeczając zasadom etyki dziennikarskiej. Dzisiejsza kłamliwa informacja to kolejna próba uderzenia w Telewizję Polską. TVP podejmie odpowiednie kroki prawne w celu ochrony dobrego imienia i zaprzestaniu fali nieprawdziwych informacji rozpowszechnianych przez ww. portal - napisano w oświadczeniu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jacek-kurski-jaka-to-melodia-z-robertem-janowskim-na-zostac-w-tvp1-tvp-traci-ogladalnosc-tak-jak-nadawcy-komercyjni ##

Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia oglądalność minutowa TVP2 wynosiła 455,7 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 7,72 proc.

tw