W pierwszym etapie przetargu wpłynęło 9 ofert złożonych przez 14 firm (pięć złożyły konsorcja firm). Zgłosiły się Havas Media, The Digitals, Codemedia, MU Interactive oraz konsorcja: K2 Internet z K2.pl i K2 Media, GoldenSubmarine (razem ze swoją spółką zależną), Apella z LookSoft, Atos Polska z Infinity Group oraz Digital Brothers z FOG Content Agency. Do kolejnego etapu, w którym agencje otrzymały specyfikację istotnych warunków zamówienia i zaproszenie do składania ofert wstępnych, nie zakwalifikowały się Codemedia i MU Interactive.
W finale przetargu w walce o współpracę z PGE i obsługę budżetu, którego wartość oszacowano na 4,92 mln zł - po złożeniu ofert wstępnych - walczyły: The Digitals oraz konsorcja: Digital Brothers z FOG Content Agency, K2 Internet z K2.pl i K2 Media, GoldenSubmarine (razem ze swoją spółką zależną). Oferty dwóch ostatnich w finale zostały odrzucone.
Agencja The Digitals i konsorcjum Digital Brothers z FOG Content Agency będą odpowiedzialne m.in. za kompleksowe przygotowanie, obsługę i realizację kampanii marketingowych w internecie (tzw. kampanii digital) oraz innych środkach komunikacji, wszelkie działania wspierające te kampanie (w szczególności: spoty reklamowe, sesje fotograficzne, produkcja materiałów graficznych i video, produkcja materiałów przeznaczonych do druku), realizację działań niestandardowych w przestrzeni publicznej, które mogą być częścią kampanii w internecie lub innych środkach komunikacji itp. Zajmą się też całym obszarem istnienia marki PGE w tradycyjnych i internetowych mediach oraz realizacją wszelkich działań wizerunkowych i sprzedażowych.
Będą pracować dla PGE przez 24 miesiące od zawarcia umowy.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-digitals-digitals-brothers-i-fog-content-agency-wybrane-przez-pge-jako-agencje-interaktywne