The Digitals, Digitals Brothers i FOG Content Agency wybrane przez PGE jako agencje interaktywne

PGE Polska Grupa Energetyczna zakończyła przetarg na wybór agencji interaktywnej. Obsługą budżetu szacowanego na 4,92 mln zł zajmą się agencja The Digitals oraz konsorcjum agencji Digital Brothers z FOG Content Agency.

W pierwszym etapie przetargu wpłynęło 9 ofert złożonych przez 14 firm (pięć złożyły konsorcja firm). Zgłosiły się Havas Media, The Digitals, Codemedia, MU Interactive oraz konsorcja: K2 Internet z K2.pl i K2 Media, GoldenSubmarine (razem ze swoją spółką zależną), Apella z LookSoft, Atos Polska z Infinity Group oraz Digital Brothers z FOG Content Agency. Do kolejnego etapu, w którym agencje otrzymały specyfikację istotnych warunków zamówienia i zaproszenie do składania ofert wstępnych, nie zakwalifikowały się Codemedia i MU Interactive.

W finale przetargu w walce o współpracę z PGE i obsługę budżetu, którego wartość oszacowano na 4,92 mln zł - po złożeniu ofert wstępnych - walczyły: The Digitals oraz konsorcja: Digital Brothers z FOG Content Agency, K2 Internet z K2.pl i K2 Media, GoldenSubmarine (razem ze swoją spółką zależną). Oferty dwóch ostatnich w finale zostały odrzucone.

Agencja The Digitals i konsorcjum Digital Brothers z FOG Content Agency będą odpowiedzialne m.in. za kompleksowe przygotowanie, obsługę i realizację kampanii marketingowych w internecie (tzw. kampanii digital) oraz innych środkach komunikacji, wszelkie działania wspierające te kampanie (w szczególności: spoty reklamowe, sesje fotograficzne, produkcja materiałów graficznych i video, produkcja materiałów przeznaczonych do druku), realizację działań niestandardowych w przestrzeni publicznej, które mogą być częścią kampanii w internecie lub innych środkach komunikacji itp. Zajmą się też całym obszarem istnienia marki PGE w tradycyjnych i internetowych mediach oraz realizacją wszelkich działań wizerunkowych i sprzedażowych.

Będą pracować dla PGE przez 24 miesiące od zawarcia umowy.

bg