Akcja jest oparta na spocie w bardzo dynamicznej konwencji prezentującym puszki czterech wersji napoju Tiger Energy Drink: Fighter, Speed, Mental i Restart. Kolejne ujęcia pokazują różne sytuacje życiowe (najczęściej dużego wysiłku fizycznego lub psychicznego), w których warto sięgnąć po promowany napój. W niektórych pojawia się bohater z głową tygrysa, symbolizujący markę Tiger.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/napoje-energetyczne-reklamy-red-bull-tiger-black ##
W zeszłorocznej kampanii Tiger Energy Drink był promowany jako „przeTiger”, reklamy pokazywały młodych ludzi, którzy żyją z fantazją i robią zwariowane rzeczy. W lutym br. do sprzedaży trafiły dwie nowe wersje napoju: Sex Hunter i Wall Street.
Lektorem w nowym spocie jest raper Fokus. Przypomnijmy, że cztery lata temu Tiger Energy Drink był promowany serią spotów z animowanym tygryskiem, któremu głosu użyczył inny raper - Sokół.
Nowa kampania jest realizowana przede wszystkim w internecie (m.in. w social media) oraz telewizji.
Akcję przygotowały agencja Brasil (kreacja i strategia) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiger-energy-drink-reklama-z-fokusem-mocniej-szybciej-celniej-trzezwiej