TLC mocniej stawia na polską produkcję

Kanał TLC planuje w jesiennej ramówce emisję aż trzech produkowanych w Polsce programów opartych na formatach zagranicznych. Obecnie trwają poszukiwania uczestników do pierwszej z tych pozycji - wnętrzarskiego reality-show.

W programie, którego nazwy nadawca jeszcze nie podaje, remontowane będą domy i mieszkania par. - Wasz pomysł. Wasz projekt. Wasze wykonanie. Nasze pieniądze. Stwórzcie swoje wymarzone mieszkanie i weźcie udział w nowym programie TLC - tak reklamuje format stacja. Do udziału w nim poszukiwane są pary w wieku od 18 do 36 lat, które mogą się zgłaszać pod adresem: casting@toromedia.pl.

- Program będzie miał znaną prowadzącą, a jego producentem jest Toro Media - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Lemański, PR officer w Discovery Networks. Nie ujawnia nazwy formatu, na jakim produkcja będzie oparta. Wiosna br. program o podobnym charakterze pt. „Pan i Pani House” emitowała telewizja TVN (więcej na ten temat).

Drugim polskim programem w jesiennej ramówce TLC będzie seria poradnikowa dotycząca kwestii makijażu i urody.- Z kolei trzecią produkcją będzie program kulinarny w formie turnieju. Będzie on miał ciekawych i znanych prowadzących oraz jury, a kręcić go będziemy w kilku malowniczych lokalizacjach w Polsce - opowiada nam Lemański.

W poprzednich sezonach TLC miało po jedynym polskim programie. Pierwszą lokalną produkcją kanału w Polsce był reality-show „Nie mów pannie młodej”, emitowany jesienią 2011 roku. Wiosną br. stacja pokazywała natomiast program „Matka czy nastolatka?” prowadzony przez Joannę Koroniewską.

Udział kanału TLC w rynku w maju br. wyniósł 0,51 proc., co dało mu drugie miejsce wśród stacji lifestylowych dla kobiet za TVN Style (dowiedz się więcej).

Patryk Pallus