Dębowski przed dołączeniem do McDonald’s Polska, odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl - pracował tam od października 2015 roku na stanowisku marketing&e-commerce directora.
W latach 2011-2015 związany był z Grupą Żywiec. Zajmował tam kolejno stanowiska: senior brand managera marki Tatra, senior brand managera marki Heineken, senior group brand managera. Wcześniej przez kilka lat pracował w dziale marketingu Nestle Polska.
Dębowski jest absolwentem studiów magisterskich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dodatkowo ukończył program studiów o kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Lethbridge (Kanada) oraz stosunki międzynarodowe w Szkole Biznesu Trondheim (Norwegia).
Na stanowisku dyrektora marketingu McDonald's Polska Tomasz Dębowski zastąpił Tomasza Leszko, który jesienią ub.r. został dyrektorem marketingu i członka zarządu firmy Henkell&Co.
W listopadzie 2017 roku nową dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska została Anna Borys-Karwacka, wcześniej związana z CEC Government Relations. Zastąpiła Krzysztofa Kłapę, który objął funkcję prezesa Fundacji Ronalda McDonalda.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-debowski-dyrektorem-marketingu-mcdonald-s-polska