Tomasz Musiał odpowiada za tworzenie i integrację produktów spółek Netsprint Group przeznaczonych dla wydawców, ze szczególnym uwzględnieniem ich monetyzacji w modelu programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem zasobów firmy w modelu zautomatyzowanym. Przez ostatnie pięć lat pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako general manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ma 15-letnie doświadczenie zawodowe.
Nikodem Sarna jest odpowiedzialny za wzmacnianie relacji z kluczowymi wydawcami. Ostatnio pracował jako business development manager na Europę Środkowo-Wschodnią w polskim oddziale Smart AdServer. Doświadczenie gromadził też w Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurze Rubicon Project. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej
Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group oraz ekspansję na rynki zagraniczne.
Netsprint Group tworzą spółki Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-musial-nikodem-sarna-netsprint-group-zadania