Tomasz Musiał i Nikodem Sarna w zespole Netsprint Group

Tomasz Musiał objął funkcję VP publishers&programmatic, a Nikodem Sarna w head of business development CEE&partnerships network w Netsprint Group. Obaj zajmą się przygotowaniem i wdrożenie strategii rozwoju oferty firmy na rynkach polskim i zagranicznych.

Tomasz Musiał odpowiada za tworzenie i integrację  produktów spółek Netsprint Group przeznaczonych dla  wydawców, ze szczególnym uwzględnieniem ich monetyzacji w modelu programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem zasobów firmy w modelu zautomatyzowanym. Przez ostatnie pięć lat pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako general manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ma 15-letnie doświadczenie zawodowe.

Nikodem Sarna jest odpowiedzialny za wzmacnianie relacji z kluczowymi wydawcami. Ostatnio pracował jako business development manager na Europę Środkowo-Wschodnią w polskim oddziale Smart AdServer. Doświadczenie gromadził też w Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurze Rubicon Project. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej

Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Netsprint Group tworzą spółki Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress.

jd