Toyota zaproponowała magazynowi „InStyle” współpracę przy reklamie modelu Camry już pół roku temu. Jej wynikiem jest jedyna w swoim rodzaju specjalna wkładka reklamowa, która niemalże przenosi czytelnika do wnętrza promowanego auta - poprzez dotyk, zapach (czuć zapach skóry), wzrok. Na zewnętrznych stronach wkładki widać klamki samochodu z czujnikami. Po ich „otwarciu” ukazuje się trójwymiarowe wnętrze auta - jego deska rozdzielcza, na której cyfrowym wyświetlaczu po kilku sekundach najpierw pojawia się serduszko.
Toyota przy tej reklamie współpracowała m.in. z agencją reklamą Saatchi&Saatchi oraz z firmą Structural Graphics. - W dzisiejszym środowisku reklamowym trzeba znaleźć sposoby na zaangażowanie konsumentów. Ta spektakularna reklama w magazynie z pewnością to osiągnie - powiedział Mike Maguire, dyrektor generalny Structural Graphics.
Przedstawiciele magazynu „InStyle” nie ujawnili, jaką cenę zapłaciła Toyota za tę reklamę. Poinformowali jedynie, że ta wkładka pomogła przekroczyć marcowy budżet tytułu.
Z kolei Toyota przekazała, że ta reklama jest jedyną tego typu realizacją i nie będzie powtarzana, ale firma będzie szukać nowych rozwiązań, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/toyota-camry-reklama-instyle-imitujaca-wnetrze-auta