Toyota z kampanią „Start Your Impossible” na igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie (wideo)

Startująca właśnie globalna kampania reklamowa producenta samochodów Toyota odzwierciedla olimpijskiego i paraolimpijskiego ducha wsparcia, wyzwania i rozwoju. Reklamy są emitowane podczas zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Pjongczang 2018. Za kampanię odpowiadają agencje Saatchi oraz Dentsu Aegis Network.

Kampania „Start Your Impossible” powstała, by celebrować ośmioletnie globalne partnerstwo z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim oraz transformację Toyoty w firmę skupioną na szeroko rozumianej mobilności. Jest to pierwsza tego rodzaju akcja marketingowa Toyoty o globalnym zasięgu.

Rozpoczęła się wraz z inauguracją zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Pjongczang 2018  i obejmuje 27 krajów.

Działania reklamowe mają dawać świadectwo ewolucji Toyoty, prezentując prawdziwe historie olimpijskich i paraolimpijskich zawodników związane z mobilnością, a także zwykłych sportowców, którzy swoją postawą manifestują takie wartości jak pokora, wytężona praca i wytrwałość.

Za pomocą historii o determinacji olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz prezentacji technologii Toyoty kampania podkreśla długofalowe zaangażowanie firmy w tworzenie bardziej egalitarnego i zrównoważonego społeczeństwa, w którym każdy może się zmierzyć z tym, co dla niego niemożliwe. Dwa twórcze filary wielopłaszczyznowej kampanii to „inspiracja”, która celebruje ludzkiego ducha, oraz „świadectwo”, które prezentuje innowacyjne pomysły Toyoty, wspierające ludzi w swobodnym poruszaniu się.

Toyota dołączyła do kampanii również wcześniej opublikowane spoty. 60-sekundowy „Good Odds” przedstawia prawdziwą historię Lauren Woolstencroft, paraolimpijskiej narciarki alpejskiej z Kanady, która wbrew minimalnym szansom została legendarną złotą medalistką w Igrzyskach Paraolimpijskich. Trwająca 60 sekund reklama „Mobility Anthem” zbiera historie różnych osób w wieku od 1 do 100 lat związane z ruchem, akcentując starania Toyoty, aby zapewnić każdemu większą mobilność.

- Toyota jest przekonana, że mobilność znacznie wykracza poza samochody, a prawo do poruszania się jest jednym z praw człowieka. Ta kampania, a także nasze globalne partnerstwo z Międzynarodowymi Komitetami Olimpijskim i Paraolimpijskim, odzwierciedlają zaangażowanie firmy w zapewnienie każdemu wolności poruszania się - skomentował Ed Laukes, wiceprezydent ds. marketingu Toyota Motor North America.

Noriaki Yamashita, dyrektor sprzedaży i marketingu Toyota Motor Corporation podkreślił z kolei, że ta globalna kampania korporacyjna, prezentująca najważniejsze wartości Toyoty, ma na celu zainspirowanie pracowników, partnerów i klientów firmy.

Kampania „Start Your Impossible” powstała dzięki współpracy agencji Saatchi & Saatchi oraz Dentsu Aegis Network.

bg