TVN przed Disney Channel liderem stacji tv na YouTubie, „Voice of Poland” najpopularniejszym programem

Najpopularniejszą polską stacją telewizyjną na YouTubie jest TVN, wyprzedzający m.in. Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i profile Telewizji Polskiej. Natomiast wśród programów telewizyjnych liderem jest „Voice of Poland”.

Youtube’owy kanał TVN na koniec września br. miał 602,8 tys. subskrybentów, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują profile Disney Channel Polska (342,5 tys. subskrybentów) i Disney Junior Polska (325,4 tys.). Z kolei kanał TVP VoD miał 298,4 tys. stałych obserwujących.

W rankingu znalazły się jeszcze inne, tematyczne profile TVN (TVN Talent Show z 239,8 tys. subskrybentów i TVN Series z 96,6 tys.) oraz Telewizji Polskiej (sporttvppl z 57,7 tys.). Oba te kanały TVN zanotowały w ciągu miesiąca kilkunastoprocentowe wzrosty liczby subskrybentów.

We wrześniu materiały wideo na profilu TVN zanotowały łącznie 65,09 mln odtworzeń (o 9 proc. więcej niż w sierpniu). Każdy klip w ciągu trzech dni od publikacji wyświetlano przeciętnie 51,1 tys. razy.

Treści na profilu TVN Talent Show miały 27,45 mln odtworzeń, na profilu TVN Series - 20,75 mln, a na TVP VoD - 18,11 mln.

Liczba wyświetleń materiałów na TVN Series wzrosła w skali miesiąca o 26 proc., na TVN Foodie - o 16 proc., a na TVN Talent Show - o 12 proc.

Na TVN Talent Show każdy materiał przez trzy dni od publikacji notował średnio 118,8 tys. odtworzeń.

Przy materiałach na profilu TVN internauci wykonali w zeszłym miesiącu 285,3 tys. różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”), przy tych na TVN Talent Show - 246,3 tys., a na TVN Series - 218,5 tys.

Na profilu TVN Talent Show na każdy materiał wywoływać średnio 8,8 tys. aktywności użytkowników, a na Discovery Channel Polska - 6,4 tys.

Na kanale TVN internauci 24,9 tys. razy kliknęli „łapkę w dół”, a na TVN Talent Show - 15,2 tys. razy.

Na profilu MiniVevo aż 37 proc. ocen od użytkowników było negatywnych, na dziecitvp - 31 proc., a na Disney Junior Polska - 29 proc.


Spośród programów telewizyjnych najwięcej subskrybentów na YouTubie ma emitowany w TVP2 „Voice of Poland” - 273,9 tys., o 6 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Z kolei profil kartony4funTV ma 224,4 tys. stałych widzów.

Profil programu „Uwaga!” TVN zyskał w ciągu miesiąca 11 proc. subskrybentów.

We wrześniu materiały na kanale „Voice of Poland” odtwarzano 23,49 mln razy. Na każde wideo przez trzy dni od publikacji przypadło przeciętnie 70,2 tys. wyświetleń.

Od początku września w TVP2 pokazywany jest nowy sezon „Voice of Poland”, przez pierwsze trzy weekendy emisji program oglądało średnio 1,72 mln widzów.

Przy treściach na profilu „Voice of Poland” internauci wykonali 135,8 tys. różnych aktywności (średnio prawie 1,7 tys. na każde zamieszczone wideo). Na koncie serialu „Rodzinka.pl” wykonano 24,7 tys. aktywności, a na koncie programu „Uwaga!” - 21,4 tys.

Na profilu programu „Uwaga!” pojawiło się 8,5 tys. „łapek w dół” (to aż 46 proc. wszystkich ocen na tym profilu), a na kanale „Voice of Poland” - 8,4 tys. (7 proc. wszystkich).


tw