TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 7,69 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 16 proc. i wyniósł 0,58 proc. Jak wynika informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii nadawania.

Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 11,11 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-sportowych-wrzesien-2017 ##

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active we wrześniu ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 400 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera we wrześniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,11 proc., po wzroście o 2,78 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,04 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 25,30 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta odnotowała swój historyczny rekord.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 6,45 proc. do 0,58 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z września ub.r. zwiększył się o 714,29 proc. do 0,57 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 46,15 proc. do 0,07 proc.).

Michał Kurdupski