TVN Style najpopularniejszym kanałem lifestylowym. TVN Turbo nowym liderem w 16-49

W listopadzie 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do listopada 2016 roku wynik ten zwiększył się o 1,52 proc.

Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 15,09 proc. i wyniósł 0,61 proc. Jak wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, jest to najwyższy miesięczny udziału tej stacji w historii nadawania.

Na kolejnej lokacie, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uplasował się Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 16,95 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-sportowych-listopad-2017 ##

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w listopadzie br. wyniósł 0,44 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active w listopadzie ub.r. wynosił 0,08 proc. (stacja ta była wówczas 10.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 450 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 57,14 proc. do 0,03 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z drugiego miejsca na pozycję lidera w listopadzie br. awansowało TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,09 proc. (również najwyższy w historii), po wzroście o 26,74 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,94 proc. spadł kanał TVN Style, notujący jednak wzrost wynoszący 2,17 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 15,38 proc. do 0,55 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z listopada ub.r. zwiększył się o 800 proc. do 0,54 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotowało TLC (było to 34,69 proc. do 0,32 proc.).

Michał Kurdupski