TVN24 liderem stacji tematycznych. TTV zyskało najwięcej w czołówce (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w styczniu 2018 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w styczniu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,71 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 8,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,64 proc., po spadku o 0,82 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-styczen-2018 ##

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 29,38 proc. najbardziej w czołowej dziesiątce zestawienia i w analizowanym okresie wyniósł 2,07 proc.

Kolejną pozycję zajęła stacja TVP ABC z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,37 proc., po wzroście o 10,48 proc. Kanał ten awansował z piątej pozycji.

Pierwszą piątkę zestawienia zamykają TVP Seriale, które przed rokiem były czwarte (1,36 proc.; spadek o 2,16 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,08 proc.; spadek o 8,47 proc.), TVP Rozrywka (0,99 proc.; w dół o 12,39 proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; - 8,91 proc.), Fokus TV (0,90 proc.; + 11,11 proc.) i TVP3 (0,83 proc.; spadek o 14,43 proc. - największy w top 10).

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w styczniu 2018 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do stycznia 2017 roku zwiększył się o 39,20 proc. i wyniósł 2,77 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta zanotowała największy wzrost w top 10.

Na drugą lokatę spadł TVN24 (2,22 proc.; spadek o 5,93 proc.). Podium uzupełnia dziecięcy kanał TVP ABC, który przed rokiem był piąty (1,49 proc.; do góry o 13,74 proc.).

Największy spadek w tym top 10 miała Stopklatka TV - udział tej stacji zmalał o 18,02 proc. do 0,91 proc.

Michał Kurdupski