Oferta Twittera po okresie testów została skierowana przede wszystkim do drobnych przedsiębiorców zamierzających reklamować się na Twitterze.
Serwis zapewnia, że dzięki korzystaniu z opcji Promote Mode będą oni mogli w pełni zautomatyzować czynności związane z promowaniem na Twitterze swoich treści i skutecznie dotrzeć z przekazem do odbiorców.
Według Twittera nowe narzędzie nie wymaga od subskrybentów płacących za nie 99 dol. miesięcznie samodzielnego przygotowywania reklam ani kampanii. Po wykupieniu i włączeniu Promote Mode system automatycznie będzie wyróżniał publikowane treści zapewniając skuteczne dotarcie do grup docelowych.
Oprócz automatycznego mechanizmu promowania tweetów Promote Mode zapewnia także dostęp do panelu pozwalającego użytkownikowi na śledzenie statystyk związanych z reklamami.
W III kwartale br. Twitter zanotował 590 mln dol. przychodu i 21 mln straty netto.
ps
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-promote-mode-jak-dziala-automatyczne-promowanie-tweetow-od-marek