Reklamy z kampanii pokazują różne osoby w wielu codziennych sytuacjach, które otwierają puszki i butelki piwa Tyskie. Zazwyczaj robią to w otoczeniu bliskich osób, co podkreśla slogan „Tyskie otwiera nas”.
Jest to początek nowego cyklu kreatywnego kampanii piwa Tyskie. Przez poprzednie dwa lata reklamy marki pokazywały przygody Mecenasa i Mazura, bohaterów inspirowanych filmem „CK Dezerterzy”. Latem ub.r. przeprowadzono promocję pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Kreacją tych kampanii zajmowała się agencja Bardzo.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamy-piwa-ograniczone-do-godz-23-6-od-polowy-2018-roku-ministerstwo-zdrowia-zwolniony-czas-reklamowy-wykupia-inne-firmy ##
Kreację nowej kampanii też zajęła się agencja Bardzo. Spot nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserował duet Konqubinat, produkcją zajęła się firma OTO Film, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Działania reklamowe będą realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-piwo-od-kompanii-piwowarskiej-w-nowych-reklamach-tyskie-otwiera-nas-zamiast-mecenasa-i-mazura-wideo