„Tyskie otwiera nas” zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Tyskie otwiera nas”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Televisor, Juice i Zenith.

Reklamy z kampanii pokazują różne osoby w wielu codziennych sytuacjach, które otwierają puszki i butelki piwa Tyskie. Zazwyczaj robią to w otoczeniu bliskich osób, co podkreśla slogan „Tyskie otwiera nas”.

Jest to początek nowego cyklu kreatywnego kampanii piwa Tyskie. Przez poprzednie dwa lata reklamy marki pokazywały przygody Mecenasa i Mazura, bohaterów inspirowanych filmem „CK Dezerterzy”. Latem ub.r. przeprowadzono promocję pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Kreacją tych kampanii zajmowała się agencja Bardzo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamy-piwa-ograniczone-do-godz-23-6-od-polowy-2018-roku-ministerstwo-zdrowia-zwolniony-czas-reklamowy-wykupia-inne-firmy ##

Kreację nowej kampanii też zajęła się agencja Bardzo. Spot nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserował duet Konqubinat, produkcją zajęła się firma OTO Film, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Działania reklamowe będą realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.

tw