Nowy spot reklamowy marki Vileda prezentuje ulepszony mop płaski Ultramax z bezdotykowym systemem wyciskania. Głównym celem kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to produkt, który sprawia, że mycie powierzchni odbywa się bez użycia siły.
Reklama będzie emitowana w telewizji do 29 października br. w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP) oraz w kanałach tematycznych.
Przekaz wesprą działania w internecie (spoty, banery, social media), punktach sprzedaży (materiały POS) oraz działania PR. Symultanicznie w wybranych kanałach telewizyjnych prowadzone będą działania product placement. Zestaw Ultramax w użyciu będzie można zobaczyć m.in. w takich programach i serialach jak Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Nasz nowy dom, Rodzinka.pl i Przyjaciółki. Dodatkowo spoty będą wyświetlane w placówkach Medicover i LuxMed jako część większej kampanii o charakterze prozdrowotnym pt. "Wykurz kurz".
Całość działań reklamowych koordynuje Spark Foundry, a za działania PR odpowiada agencja Sfera Group.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vileda-mop-ultramax-opinie-reklama