Vobis wprowadza nową identyfikację wizualną i promuje się na 25-lecie

Marka Vobis, oferująca komputery, urządzenia mobilne i sprzęt RTV i AGD, z okazji 25 lat istnienia na rynku przeszła rebranding. Wspierają to działania marketingowe pod hasłem „25 lat z Vobis”.

W nowym logo Vobisu główny akcent stylistyczny stanowi wyróżniona czerwono-fioletowym gradientem litera „V”. Kolor czerwony symbolizuje aktywność i energię, z kolei barwy - ciemnofioletowa to wiedza, wysoka jakość i ambicja, a jasnofioletowa ma przywoływać na myśl elegancję oraz kreatywność. Nowy logotyp zawiera też biel, która ma być wyrazem optymizmu, prostoty i klarowności.

W znaku zastosowano bezszeryfową i zaokrągloną czcionkę, która nadaje mu nowoczesny, oryginalny charakter oraz symbolizuje otwartość na dialog z klientem.

Zmieniono też layout strony internetowej Vobis.pl. Postawiono na przejrzystość i maksymalne uproszczenie, aby m.in. ułatwić klientom nawigację w serwisie.

Dopełnieniem zmian jest kampania urodzinowa organizowana przez markę pod hasłem „25 lat z Vobis”. W trakcie jej trwania, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer, organizuje konkurs dla swoich klientów. Przez dwa tygodnie będą oni mogli nabyć wybrane produkty z oferty topowych producentów w konkurencyjnej, urodzinowej cenie 25 zł. Rozpoczęcie konkursu zaplanowane jest na 16 sierpnia.

bg