Teledysk trwa blisko cztery minuty. Jego akcja dzieje się na pustyni między Jerozolimą a Jerycho. Przez pustynię autem Volvo40 jedzie Yuval Scharf, którą targają skrajne emocje, bo rozpadł się jej związek. Dziewczyna i płacze, i krzyczy, złości się. W pewnym momencie widzi za szybą animowaną postać swojego mężczyzny – najpierw tworzą go ustawione przy drodze atrapy. Potem mężczyzna jakby ożywa, i goni samochód z dziewczyną. I nagle kobieta zauważa, że obok ten właśnie mężczyzna, z którym miała się rozstać, siedzi – całkiem realny i rzeczywisty – tuż obok, w fotelu pasażera.
Chcieliśmy zrobić coś naprawdę prostego, a zarazem epickiego dla Volvo. W tym filmie pojazd i postacie są integralne, a animacja ma wzbogacać to połączenie. Chciałem, aby samochód funkcjonował jako narrator, ponieważ pełni on wiodącą rolę w kolejnych etapach rozpadu związku - mówi Tal Zagreba, który wyreżyserował teledysk.
„Call My Name” jest emitowany głównie w internecie, m.in. w mediach społecznościowych i serwisach muzycznych.
Za jego koncepcję odpowiada agencja Great Guns, specjalizującą się w produkcji treści kontent marketingowych.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/volvo40-promowane-teledyskiem-z-udzialem-aktorki-yuval-scharf-wideo