„W Sieci” z dodatkiem ekonomicznym „wGospodarce”. „To może być samodzielny tytuł prasowy”

Od bieżącego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) raz w miesiącu do tytułu dołączany będzie dodatek ekonomiczny „wGospodarce”, dzięki któremu wydawca chce poszerzyć swoją ofertę reklamową. - Plany wobec magazynu są znacznie większe, być może jako samodzielny tytuł prasowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

Dodatek „wGospodarce” jest tworzony przez zespoły redakcyjne „Gazety Bankowej” i portalu wGospodarce.pl pod kierownictwem Wojciecha Surmacza, który jest ich redaktorem naczelnym.

W pierwszym wydaniu dodatku ekonomicznego do tygodnika „W Sieci” przeczytać można m.in. tekst Grzegorza Kostrzewy-Zorbasa o planowaniu własnej kariery, a także artykuły o tym, jak przetrwać w korporacji, na co pożyczają Polacy oraz jak wyrwać się z pętli kredytowej. Poza tym na łamach „wGospodarce” znajdą się nowinki technologiczne oraz raport o polskich przedsiębiorcach odnoszących sukces.

- Czujemy duże zainteresowanie naszych czytelników tą tematyką. Mamy takie czasy, że informacje o zawirowaniach na rynkach dotyczą wszystkich, jest to treść komercyjna pod względem czytelniczym. Wprowadzając „wGospodarce” chcemy także pozyskać nowych czytelników - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.

Wydawca nie ukrywa, że jednym z celów wprowadzenia „wGospodarce” jest przyciągnięcie reklamodawców, którzy poprzez dodatek ekonomiczny do tygodnika „W Sieci” będą mieć możliwość dotarcia do znacznie szerszej grupy docelowej.

- Magazyn „wGospodarce” to naturalna droga rozwoju naszej grupy medialnej. To kolejny etap w budowie silnego wydawnictwa, które ma swoje oblicza polityczne, religijne, rozrywkowe, lifestylowe i właśnie gospodarcze. Stały dodatek „wGospodarce” to także odpowiedz na zapytania ludzi biznesu. Ludzi zajmujących się na co dzień swoimi przedsiębiorstwami i żyjącymi problemami gospodarczymi kraju, którzy szukają na naszym rynku wiarygodnej oferty. Którzy chcą medium, które nie powielałoby powszechnie obowiązujących stereotypów, ale na serio szukało sposobów wzmocnienia polskiej gospodarki, jej innowacyjności i konkurencyjności. Ludzie biznesu wiedzą, że odpowiedź iż należy obniżyć koszta pracy, to za mało. Nowy projekt to oczywiście także naturalne rozszerzenie naszej oferty reklamowej - wyjaśnia nam Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Dodatek liczy 16 stron i jest wszyty w egzemplarz „W Sieci”, ale posiada osobny grzbiet, okładkę oraz własny wstępniak. Logo nawiązuje do serwisu wGospodarce.pl, a przygotował je Michał Korsun, dyrektor artystyczny wydawnictwa.

- Dziś magazyn „wGospodarce” ukazuje się w cyklu miesięcznym, łącznie z tygodnikiem „wSieci”. Plany wobec niego są jednak znacznie większe. Być może jako samodzielny tytuł prasowy - informuje nas Przybek.

Z danych ZKDP wynika, że w grudniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „W Sieci” wyniosła 78 210 egz. (zobacz dane).

łb