Kampania jest oparta na spocie pokazującym rodzinę zasiadającą do posiłku przy bożonarodzeniowym stole. Bartosz „Fisz” Waglewski opisuje, że pozornie zwyczajne gesty pokazują silne uczucia łączące różne osoby, co podsumowuje hasło: „W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość”.
Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, są w niej przedstawiane wybrane produkty z oferty IKEA.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dom-pelen-zmian-w-polsacie-iza-kuna-piotr-adamczyk-i-kazimierz-kaczor-w-miniserialu-sponsorowanym-przez-ikea ##
Bartosz „Fisz” Waglewski jest narratorem spotów IKEA od sierpnia br. Działania reklamowe z jego udziałem są prowadzone pod hasłem głównym „Niech żyje dom!”.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi IS, produkcją spotu - dom produkcyjny Tank Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-swieta-zamien-sie-w-sluch-w-bozonarodzeniowej-kampanii-ikea-wideo