„Warsaw Shore - Winter Camp” ogląda 119 tys. widzów w MTV Polska

Siódmą edycję „Warsaw Shore” zatytułowaną „Winter Camp” ogląda 119 tys. widzów. Względem piątej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., program zyskał 35 tys. oglądających.

Premierowe odcinki zimowej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore - Winter Camp” na antenie MTV Polska oglądać można w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 26 lutego br.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki produkcji (pokazane do 12 marca br.) oglądało średnio 119 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 101 tys. osób, a udział - 2,95 proc. (w grupie 16-59 było to odpowiednio 102 tys. widzów i 2,09 proc. udziału).

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 26 lutego br. - obejrzało go średnio 122 tys. osób.

Zimowa odsłona „Ekipy z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej rok temu piątej serii „Warsaw Shore”, zyskała 35 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 28 lutego do 26 czerwca 2016 roku) oglądało średnio 84 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,12 proc. i 1,98 proc. udziału.

Zimowa odsłona „Ekipy z Warszawy” realizowana była w Zakopanem. W tej edycji reality-show udział wzięli: Anna „Mała” Aleksandrzak, Damian Zduńczyk, Magda Pyznar, Jakub Henke, Wojciech Gola, Piotr Polak i Ewelina „Młoda” Bańkowska oraz trzech uczestników z poprzednich sezonów: Ewelina Kubiak, Klaudia Stec i Alan Kwieciński.

Producentem wykonawczym reality-show jest firma Dragon Head.

mk