W komunikacie Warta podkreśla, że wprowadzony obecnie chatbot to pierwsze tego typu rozwiązanie, które dzięki integracji z wewnętrznymi systemami ubezpieczyciela pozwala na ekspresowe uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody przez aplikację Messenger.
Chatbot wyposażony jest w silnik NLP (Natural Language Processing), dzięki czemu ma szybko i sprawnie odpowiadać na pytania dotyczące ubezpieczeń. Według ubezpieczyciela pomaga także w sytuacjach kryzysowych i jest zintegrowany z pozostałymi systemami Warty tak, by zapewnić bezpieczeństwo i poufność udostępnianym danym.
Warta zapewnia, że chatbot ściśle współpracuje z działem obsługi klienta – gdy rozpoznaje problem, na który sam nie jest w stanie odpowiedzieć, przełącza klienta na live chat z konsultantem. Dzięki takiemu systemowi wszyscy ubezpieczeni w Warcie mają otrzymać najlepszą możliwą pomoc, nawet w najtrudniejszych przypadkach takich jak wypadek czy pożar.
Chatbot Warty funkcjonujący w komunikatorze Messenger zaprojektował i wdrożył K2 Digital Transformation - zespół doradców przy agencji K2, który wspiera cyfrową transformację największych firm.
ps
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warta-uruchamia-w-aplikacji-messenger-chatbot-do-sprawniejszej-obslugi-klientow