Słodycze firmy Wawel z nowym logo i reklamami pod hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” (wideo)

Firma Wawel ujednolica komunikację reklamową swoich słodyczy Mieszanka Krakowska, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki oraz Fresh & Fruity opartą na haśle „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Schulz brand friendly, Lemon Film Studio, Garden of Words Group i Mets.

W nowym logo firmy Wawel znalazło się hasło „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. - Misję marki Wawel można streścić w kilku zdaniach: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty dbając o ich jakość i skład według założeń pionierskiego projektu Dobre Składniki. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro - opisuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel. - Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom - od małych, codziennych czynów do tych wielkich - dodaje.

W ramach projektu Dobre Składniki firma udoskonala receptury swoich produktów, które nie zawierają zbędnych substancji konserwujących, barwników czy sztucznych aromatów. Przy produkcji wykorzystywane są za to wysokiej jakości ziarno kakaowca, lecytyna z certyfikowanych ziaren soi (bez GMO) oraz większe dawki surowców, które są pożądane w danym wyrobie, np. orzeszków arachidowych w Michałkach.

Jednocześnie ruszają działania reklamowe oparte na spójnej koncepcji kreatywnej obejmującej wszystkie marki firmy Wawel: Mieszankę Krakowską, Malagę, Tiki Taki, Kasztanki oraz Fresh & Fruity. Reklamy pokazują różnego rodzaju dobre wiadomości z codziennego życia, którym towarzyszą promowane słodycze. Kampania podkreśla też, że słodycze te są produkowane tylko z dobrych składników, bez zbędnych substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.

- Żyjemy otoczeni i bombardowani niezliczoną ilością informacji. Wiele z nich epatuje złymi emocjami, nieszczęściem, pretensją do świata. Platforma kreatywna „Dobre wiadomości” stawia markę Wawel w roli piewcy dobrych, optymistycznych i ciepłych komunikatów. Do bohaterów opowiadanych historii docierają dobre wiadomości, które w nieoczywisty i magiczny sposób pozwalają odnaleźć przyjemność w pozornie złej sytuacji i spojrzeć na nią z zupełnie nowej perspektywy. Narracja w naszych reklamach jest typowa dla produkcji fabularnych, a każda z nich ma wprawiać w dobry nastrój - opisuje Artur Leśniak, creative group head w agencji Schulz brand friendly, która odpowiada za strategię i kreację kampanii oraz jej realizację w internecie.

Na razie są nadawane spoty promujące Fresh & Fruity i Mieszankę Krakowską, a w październiku do emisji trafi spot czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.

Kampania obejmuje telewizję, internet, radio, prasę oraz outdoor.

Produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Sebastiena Guya - zajęło się Lemon Film Studio, zakupem mediów - dom mediowy Mets, a za obsługę PR odpowiada agencja Garden of Words Group.

tw