190 tys. widzów programu „Skandaliści 2”. Wojciech Cejrowski hitem

Drugi sezon programu „Skandaliści” gromadził średnio 189 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród kanałów newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 636 tys. zł. Największą popularnością cieszył się odcinek z Wojciechem Cejrowskim, który obejrzało 406 tys. osób.

„Skandalistów 2” w Polsat News oglądać można było w soboty o godz. 20.00 w okresie od 1 października 2016 roku do 10 czerwca 2017 roku. Średnia oglądalność programu wyniosła 189 tys. widzów, co przełożyło się na 1,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w analizowanym okresie talk-show zgromadziło 10 grudnia ub.r., kiedy to gościem w studio był Wojciech Cejrowski. Wydanie to śledziło średnio 406 tys. osób.

Dla porównania, pierwszą edycję programu, pokazywaną w okresie od 21 lutego do 7 marca ub.r., śledziło średnio 270 tys. widzów, co przełożyło się na 1,71 proc. udziału w 4+ i 1,14 proc. w 16-49. Oznacza to, że drugi sezon stracił 81 tys. oglądających.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-brutalna-prawda-durczok-ujawnia-polsat-news ##

Polsat News w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem było nadawane naziemnie TVP Info, którego udział wyniósł 3,28 proc.. Drugie miejsce zajęło TVN24 (2,20 proc. udziału).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 stacja newsowa Polsatu była trzecia.

Wpływy reklamowe wokół programu Agnieszki Gozdyry w sezonie 2016/2017 wyniosły 636 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl, że nowe odcinki audycji na antenie stacji pojawią się w jesiennej ramówce br.

Gośćmi „Skandalistów” są osoby budzące kontrowersje w społeczeństwie. W studiu pojawiają się zarówno zwolennicy jak i antagoniści bohaterów wydania. Program prowadzi Agnieszka Gozdyra, która na początku rozmawia z bohaterem, a następnie zaprasza publiczność do zadawania pytań. Z kolei w trzeciej części pojawia się gość specjalny.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/120-tys-widzow-dorota-gawryluk-zaprasza-polsat-news-jesienia-nowe-odcinki ##

„Skandaliści” trafili na antenę Polsat News wiosną 2015 roku. Pomysłodawczynią audycji była Agnieszka Gozdyra.

W odcinku programu z 7 marca 2015 roku pojawił się Jerzy Urban, który miał na sobie purpurową pelerynę i czapkę imitującą strój biskupa, palił też na wizji papierosa. Podczas drugiej części programu został on poddany testowi wariografem, a do dyskusji zaproszono działacza Ruchu Narodowego Artura Zawiszę.

Zachowanie Urbana wzbudziło sporo kontrowersji wśród innych dziennikarzy i wiele niepochlebnych komentarzy od widzów. Kilka dni po emisji tego odcinka zarząd Telewizji Polsat zdecydował o zdjęciu „Skandalistów” z anteny oraz zawiesił w pełnieniu obowiązków zastępcę dyrektora Polsat News Romana Kukielaka, a Agnieszka Gozdyra została wysłana na miesięczny urlop.

Wraz z początkiem września ub.r. Gozdyra po półtorarocznej przerwie wróciła do prowadzenia programu publicystycznego „Tak czy nie?”.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 1,18 proc.

Michał Kurdupski