Siedem agencji walczy o obsługę kampanii województwa łódzkiego z budżetem ponad 7 mln zł

Łącznie siedem agencji złożyło cztery oferty w przetargu województwa łódzkiego na kampanię dotyczącą naboru wniosków w ramach RPO WŁ 2014-2020. budżet dwuletnich działań wynosi 7,2 mln zł netto.

W odpowiedzi na ogłoszony na początku stycznia br. przetarg władz województwa łódzkiego wpłynęły cztery oferty: od dwóch agencji i dwóch konsorcjów. Są to Partner of Promotion (z ceną 8,6 mln zł brutto) i Aplan Media (z ceną 8,55 mln zł) oraz konsorcja: pierwsze złożone z agencji .bringMore advertising, Media Group i Profile (z ceną 9,4 mln zł) i drugie składające się z agencji: Fabryka Komunikacji Społecznej i ClickAd Interactive (z ceną 8,9 mln zł).

Wybrana agencja (lub konsorcjum agencji) będzie odpowiedzialna za opracowanie kreatywnej (w tym linia graficzna) i strategicznej koncepcji oraz realizację kampanii naborowej RPO WŁ 2014-2020 na terenie województwa łódzkiego. Akcja ma mieć przede wszystkim charakter informacyjny, wskazujący na środki finansowe i planowane nabory wniosków.

Kampania ma być spójna i nawiązywać do kampanii realizowanej na rzecz województwa łódzkiego w 2016 roku. Jej główny przekaz ma głosić, że „Fundusze Europejskie w Łódzkiem wspierają tych, którzy realizując dobre pomysły, zwiększają możliwości i poprawiają jakość życia mieszkańców regionu. Hasło kampanii z kolei ma brzmieć: „Zmieniamy Łódzkie z Funduszami Europejskimi”. Działania reklamowe mają obejmować internet, media społecznościowe, prasę, radio i telewizję. Wybrana agencja będzie pracować dla władz regionu przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.

Wartość budżetu, jaki władze łódzkiego zamierzają przeznaczyć na zaplanowane działania, wynosi 7,2 mln zł netto.

 

bg