Michałowska będzie odpowiadałą za tworzenie strategii marketingowej WP Pilot, również tej w mediach społecznościowych, działania performance, afiliacje, akwizycje użytkowników, a także content marketing.
- Telewizja online to przyszłość. Bardzo cieszę się, że mogę brać udział w jej tworzeniu - komentuje Anna Michałowska. - Przed nami rok wyzwań, zmian i dynamicznego rozwoju. Jestem przekonana, że Anna swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie marketingu i afiliacji w jednej z największych marek e-commerce w Europie, wesprze usługę WP Pilot - dodaje Paulina Górska, dyrektor WP Pilot, która zarządzanie tym serwisem przejęła we wrześniu ub.r.
Anna Michałowska przez ostatnie cztery lata pracowała w siedzibie Zalando w Berlinie. Odpowiadała tam za rynek brytyjski m.in. w zakresie tworzenia strategii marketingowej i afiliacji, pozyskiwania partnerstw, jak również tworzenia sieci współpracy z influencerami. Wcześniej pracowała dla jednego z berlińskich start-upów i zajmowała się sklepami e-commerce na rynku amerykańskim.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aleksandra-gruszczynska-i-kuba-jankowski-w-wirtualnej-polsce-odchodza-arkadiusz-braumberger-i-rachela-berkowska ##
Platforma WP Pilot powstała w lipcu ub.r. w efekcie rebrandingu serwisu Videostar.pl, który Wirtualna Polska przejęła ponad roku temu. Witryna oferuje ponad 80 kanałów telewizyjnych w pakietach bezpłatnych i premium. Jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także przez Chromecast i w telewizorach z Android TV.
Z badania Gemius/PBI wynika, że w styczniu br. strony i aplikacje Wirtualnej Polski zanotowały 21, 67 mln odwiedzających i 4,12 mld odsłon.
jk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wp-pilot-od-wirtualnej-polski-anna-michalowska-odpowiada-za-marketing