Bohaterami kampanii pod hasłem „Wszystko, co kochasz” są polscy plantatorzy i producenci artykułów żywnościowych, które są dostępne w supermarketach Kaufland, a finalnie trafiają na stoły klientów. Reklamy podkreślają, że produkty te są przygotowywane z pasją i zaangażowaniem gwarantującymi ich wysoką jakość. Symbolem graficznym akcji jest serce w barwach biało-czerwonych.
W pierwszej odsłonie kampanii prezentowane są pieczywo z mąki z polskiego zboża oraz jabłka z rodzimych plantacji.
Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. w serwisach wideo i VoD).
Kaufland Polska nie informuje, z którymi firmami marketingowymi współpracuje przy przygotowywaniu i realizacji kampanii, tłumacząc to poufnością zawartych umów. Przy poprzedniej dużej akcji reklamowej sieci Kaufland, prowadzonej wiosną ub.r. (zobacz szczegóły), pracowały agencja Scholz & Friends Warszawa (kreacja), firmy produkcyjne Easy Hell, Stage2, Studio Spot i Studio Cord (produkcja spotów) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wszystko-co-kochasz-polska-zywnosc-reklamuje-kaufland-wideo