Kampania Redd’s Apple Dry i Redd’s Apple Max będzie przebiegać pod hasłem „Wybierz swoje jabłko” i będzie skierowana zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Akcja jest oparta na przekonaniu, że wszyscy ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, więc lubią sami dokonywać wyboru.
- Przygotowana przez nas reklamy zdecydowanie różnią się od poprzednich. Są bardzo nowoczesne, inspirowane światem popartu i komiksu, skierowane do ludzi w wieku 18-34 lat - opisuje Aleksandra Zarychta-Kużalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Wprowadzony właśnie do sprzedaży Redd’s Apple Dry ma smak jabłkowy z nutką mięty i obniżoną zawartość alkoholu (2,5 proc.), a Redd’s Apple Max - mocno jabłkowy smak i większą zawartość alkoholu (4,5 proc.).
Działania reklamowe obejmą telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe), internet (m.in. współpraca ze Spotify, Listonic, aktywności na YouTubie i fanpage’u marki na Facebooku, odświeżenie strony redds.pl), punkty sprzedaży (materiały POSM, gazetki klienckie, standy promocyjne) oraz samplingi.
Reklamy telewizyjne przygotowała agencja Grey Group, działania w internecie prowadzi agencja Lubię to - Social Media Agency. Za BTL odpowiada agencja IQ Marketing, za zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Consulting.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wybierz-swoje-jablko-redd-s-reklamowany-takze-dla-mezczyzn