Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2017 roku 9,32 miliarda dolarów. To o 45 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2016 (6,44 mld USD).
Przychód z reklam społecznościowego portalu wyniósł 9,16 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 47 proc. w ujęciu rocznym. Urządzenia mobilne zapewniły serwisowi ok. 87 proc. całego przychodu z reklam (wobec ok. 84 proc. w II kw. 2016 r.).
Facebook zanotował w II kwartale bieżącego roku zysk netto w wysokości 3,89 miliarda dolarów, w porównaniu do 2,28 miliarda dolarów zysku w II kwartale roku 2016 (+71 proc.).
Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec czerwca br. wynosiła 2,01 miliarda - o 17 proc. więcej w skali roku. Także o 17 proc. wzrosła liczba osób codzienne odwiedzających portal - do 1,32 miliarda. Facebook nie podał ile osób korzysta z jego mobilnej odsłony.
km
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-finansowe-facebook-ii-kwartal-2017-rok