Wzruszająca animacja jak ze studia Pixar promuje Heinz Beanz

Bohaterem nowej reklamy Heinz Beanz jest chłopczyk Geoff, który rozpoczyna pracę w tej firmie jako szef innowacji. Za kreację spotu odpowiada Y&R z Nowej Zelandii.

Nowa animowana reklama Heinz Beanz stylistyką przypomina produkcje ze studia Pixara. Ponad 3-minutowa produkcja opowiada o chłopcu imieniem  Geoff, który trafia do Heinz Beanz na stanowisko szefa działu innowacji. Widzimy, jak toczy się jego życie, jak poznaje żonę i zakłada rodzinę. Jednocześnie Geoff opracowuje idealne opakowanie fasolek Heinz, które z biegiem lat ciągle ulepsza.

Za kreację kampanii, przygotowanej na rynek australijski na zlecenie Kraft Heinz Australia, odpowiada oddział agencji Y&R z Nowej Zelandii. Reklama wyświetlana była w telewizji, digitalu i ekranach w wybranych placówkach handlowych.

jd