Wardęga, Abstrachuje.tv i Rezigiusz na czele twórców internetowych na Facebooku, Stunter13 i Blowek najbardziej angażują (TOP 20)

Najpopularniejszymi polskimi twórcami na Facebooku są Sylwester Wardęga, grupa Abstrachuje.tv i Rezigiusz, których fanpage’e mają po ponad milion użytkowników. W minionym miesiącu najwięcej działo się na fanpage’ach Stunter13, Blowka i Chujowej Pani Domu.

SA Wardega

Na koniec września facebookowy fanpage Sylwestra Wardęgi miał 1,63 mln użytkowników, tyle samo co miesiąc wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender. Z kole profil Abstrachuje.tv zanotował spadek liczby fanów o 0,3 proc. do 1,26 mln, a Rezigiusza - o 0,8 proc. do 1,2 mln.

Kolejne 16 fanpage’y w zestawieniu ma od 500 tys. do miliona użytkowników. Procentowo największe wzrosty osiągnęły profile Chujowej Pani Domu (o 5 proc. do 678,5 tys.), Stunter13 (o 4 proc. do 973,9 tys.) i Przepisów Joli (o 4 proc. do 479,4 tys.).

W pierwszej dziesiątce znalazło się 7 fapnage’y kanałów youtube;owych, w tym trzech o profilu rozrywkowym (Wardęga, Abstrachuje.tv i Z Dupy), blogerki Maffashion, dwa profile funkcjonujące głównie na Facebooku (Stunter13 i Chujowa Pani Domu) oraz fanpage blogerki modowej Maffashion.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/littlemoonster96-przed-maffashion-i-deynn-na-czele-tworcow-internetowych-na-instagramie-top-20 ##

We wrześniu na fanpage’u Stunter13 liczba tzw. storytellerów wyniosła 89,8 tys., ponad pięć razy więcej niż miesiąc wcześniej. Kolejne pozycje pod tym względem zajęły profile Szczesliva.pl (69,2 tys. storytellerów), Blog Ojciec (63 tys.) i Blowek (61,3 tys.).

Na fanpage’u Kruszwil ten wskaźnik zwiększył się w skali miesiąca prawie ośmiokrotnie, na profilu Kobieta po 30 - o 109 proc., a na Pokolenia Ikea - o 90 proc., a na Blog Ojciec - o 84 proc. Natomiast profil Andrzej Rysuje zanotował spadek o 46 proc., a fanpage Blowka - o 35 proc.

Na fanpage’u Blowka różne aktywności wykonało 187 tys. użytkowników (o 28 proc. mniej niż w sierpniu). Profil Chujowej Pani Domu zanotował 185,1 tys. internautów (po wzroście o 118 proc. w skali miesiąca), a na profilu Blog Ojciec - 135,8 tys. (108 proc. w górę).

Na fanpage’u Blog Ojciec wskaźnik interaktywności wyniósł 1,07 mln, a na profilu Szczesliva.pl - 1,53 mln. Natomiast w przypadku fanpage’y MultiGameplayGuy, Maffashion, Dyann i Dobry pocisk nie jest zły było to poniżej 200 tys.

tw