W nagraniu youtuberzy, m.in. skkf, grają w różne gry (zręcznościowe, kalambury) z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości. Ujęcia z gry oraz ujęcia grających twórców internatowych zostały nałożone na siebie, dzięki czemu użytkownicy widzą gracza w wirtualnej rzeczywistość, który wchodzi jednocześnie w interakcję z otoczeniem.
- Dla osób chcących samodzielnie wykorzystać technologię VR w taki sposób, byłoby to zbyt dużym wyzwaniem, wymagającym większych nakładów finansowych, sprzętowych, technologicznych, studyjnych i czasowych. Ale jak pokazuje nasz przykład, wspólnymi siłami i otwartością marki na pomysły, jesteśmy w stanie dostarczać widzom nową jakość na YouTubie - komentuje Krzysztof Sarna, account manager w TalentMedia.
Youtube’owy kanał Tymbarku ma obecnie ok. 245 tys. subskrybentów, jest najpopularniejszym profilem polskiej marki pozainternetowej na YouTubie.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtuberzy-promuja-tymbark-grami-w-rozszerzonej-rzeczywistosci-wideo