Monika Stukonis stanowisko redaktor naczelnej magazynu „Pani” objęła pod koniec 2017 roku. Poprzednio pełniła taką funkcję w polskiej edycji „Elle”, a wcześniej pracowała m.in. w „Vivie” i „Twoim Stylu”. Zastąpiła Małgorzatę Domagalik, która była redaktor naczelną miesięcznika przez 14 lat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-domagalik-odchodzi-z-miesiecznika-pani-jak-nie-teraz-to-kiedy ##
Wydanie lutowe to początek zmian w layoucie magazynu. - Nowa ulepszona „Pani” jest bardziej przejrzysta i nowoczesna. Przyjęliśmy układ łamania trz- i czteroszpaltowy. Cały dział psychologii pod hasłem "Projekt szczęścia" ukazuje się w kompletniej nowej szacie - mówi Monika Stukonis.
Najnowszy numer pisma prezentuje niektóre rubryki i działy w odświeżonej formule. Zmienia się wywiad okładkowy, który teraz nosi nazwę „Portret bez lukru" - pierwszą jego bohaterką jest Katarzyna Figura. - Nowa nazwa i formuła to obietnica szczerej rozmowy, w której bohaterka okładki odpowie na bardziej kontrowersyjne pytania - zapowiada Stukonis.
W wydaniu lutowym pisma debiutuje cykl „Okrągły stół Pani”, w którym zaproszeni goście i przedstawicielki redakcji dyskutują o aktualnych problemach dotyczących kobiet. Pierwsza dyskusja poświęcona jest akcji #metoo. Innym nowym cyklem jest „Mam to po niej/nim”, w którym znane osoby będą opowiadały o tym, czego nauczyły się od swoich rodziców. W tym numerze Antek i Kuba Sojkowie mówią o swoim ojcu Stanisławie.
Trzecim debiutem jest cykliczny autorski przewodnik, w którym goście redakcji oprowadzać będą po swoich ulubionych, offowych miejscach. Na początek Agnieszka Grochowska zabiera czytelniczki na spacer po warszawskiej Ochocie.
Największe zmiany przechodzi dział psychologii. W nowej sekcji zatytułowanej „Projekt szczęście" znajdować się będą teraz artykuły pogrupowane w trzech cyklach: „W głębi duszy", „Spokojnie to tylko praca" i „Wrzuć na luz".
- Zmiany w magazynie wynikają ze zmian społecznych i cywilizacyjnych. Kobiety chcą znać szybko odpowiedzi na nurtujące je pytania dotyczące relacji z najbliższymi, pracy czy stylu życia. Stąd pomysł na całkowite przemodelowanie tego działu - komentuje Monika Stukonis.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-jaka-cena-gdzie-mozna-kupic-prenumerata-i-ceny-reklam ##
„Pani” zadebiutowała także w mediach społecznościowych. - Uruchomiliśmy konto na Instagramie, gdzie będziemy pokazywać kulisy pracy redakcji i etapy przygotowywania magazynu. Wzmacniamy także swoją aktywność na Facebooku, a w planach mamy podjęcie współpracy z nowymi autorami - podsumowuje Stukonis.
Dodaje, że celem magazynu pod jej kierownictwem jest „utrzymanie pozycji wicelidera w segmencie pism luksusowych”.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku sprzedaż „Pani” wyniosła 92 228 egz.
jk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmiany-w-miesieczniku-pani-nowe-dzialy-i-rubryki-wkrotce-nowa-makieta-i-autorzy