„Żubr idzie za Żubrem” w reklamach piwa Żubr (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żubr idzie za Żubrem”, przygotowały i realizują firmy Walk, Paralotna, Focus Advantage, MEC, Alert Media Communications i Kalicińscy.com.

Nowa kampania Żubra jest utrzymana w stylistyce znanej z wcześniejszych reklam tego piwa - animowany spot pokazuje życie w puszczy. W reklamie przez cały dzień różne zwierzęta pracują, natomiast wieczorem - zgodnie z hasłem akcji - „Żubr idzie za Żubrem”.

Kampania ma na celu dotarcie do konsumentów poza tradycyjnym sezonem piwnym, kiedy to właśnie długie jesienno-zimowe wieczory w domowym zaciszu są najczęstszymi okolicznościami picia piwa.


Akcja reklamowa startuje 14 października i potrwa do końca roku. Będzie prowadzona w telewizji (Polsat, TVP1, TVP2, Discovery, kanały tematyczne TVN, Polsatu, TVP i Atmediów), internecie, prasie oraz punktach sprzedaży (materiały POS w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego).

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Walk, za realizację spotu - agencja Paralotna, a za key visual i materiały POS - agencja Focus Advantage. Działania w internecie realizuje agencja Kalicińscy.com, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi agencja Alert Media Communications.

 

tw