Żubr z jabłkiem dla jeży w reklamach piwa Żubr (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), pod hasłem „Wznoszenie Żubra owocuje”. Akcję przygotowały i realizują firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Juice, Tailor Made PR i Zenith.

- Koniec lata i początek jesieni to czas powrotu do domów z letnich wojaży, spotkań z przyjaciółmi przy piwie, opowieści o wakacjach i stopniowego przyzwyczajania się do codziennego rytmu. W jesiennej odsłonie chcemy więc dostarczyć fanom trochę rozrywki, która wpisze się ten cykl i uatrakcyjni jesienne wieczory - mówi opisuje nową kampanię Łukasz Kling, junior brand manager marki Żubr.

Kampania przebiega pod hasłem „Wznoszenie Żubra owocuje”. W reklamach ilustruje to scenka, w której żubr strąca jabłko dla jeży. Letnia akcja reklamująca to piwo była realizowana pod hasłem „Jak skoczyć, to na Żubra”.

Nowa kampania zaczęła się 19 września, obejmuje telewizję i internet (m.in. 30- i 15-sekundowa wersja spotu), a także prasę (m.in. żubrowa krzyżówka)

Kreacją i realizacją spotu zajęły się agencja PZL, domy produkcyjne OTO Film Platige Image oraz studio dźwiękowe Juice. Działania social media oraz aktywności public relations prowadzi agencja Tailor Made PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

tw