Pasaż Łódzki wchodzi w drugą dekadę. Rusza cykl wydarzeń specjalnych i kolejna przebudowa centrum

Pasaż Łódzki to jedna z najstarszych dużych galerii handlowych w Łodzi. Przez ostatnich 10 lat konkurowała z nowopowstającymi obiektami, skupiając na sobie uwagę 4 mln stałych klientów rocznie. Rozbudowa obiektu, nowe interesujące marki i cykliczne imprezy to tylko część działań otwierających nowy rozdział w życiu Pasażu Łódzkiego – miejsca,  w którym moda remisuje ze sportem.  

„Ekodroga” to akcja, którą Pasaż Łódzki rozpoczął serię cyklicznych eventów dedykowanych klientom odwiedzającym centrum. Podczas wydarzenia hostessy rozdawały na terenie obiektu Bilet Klienta - specjalny materiał oferujący kompleksową informację na temat przebiegu nowych linii autobusowych. Akcja okazała się dużym sukcesem – łącznie rozdano ok. 5000 egzemplarzy materiałów informacyjnych, kierowanych do osób docierających do Pasażu bezpłatnym autobusem. W ramach edukacji proekologicznej Pasaż Łódzki namawiał odwiedzających do wyboru alternatywnych środków transportu. Poza transportem zbiorowym, oczywistym wyborem był również rower. Stoisko rowerowe, które zaprezentował Pasaż Łódzki i hipermarket Real, przyciągnęło uwagę wielu klientów, którzy mogli skorzystać z porad doświadczonego doradcy.

Jedną z najważniejszych inwestycji Pasażu w tym roku jest rozbudowa północnej części obiektu. Ok. 3000 m2 nowej powierzchni wystawienniczej zostanie rozdzielone pomiędzy 3  marki. Jednym z najemców będzie dobrze znany brand odzieżowy, H&M. Informacje o pozostałych dwóch podmiotach zostaną upublicznione już niedługo. Otwarcie nowych sklepów planowane jest na sierpień 2011.

Cykliczne imprezy staną się regułą. Pasaż Łódzki zaoferuje swoim klientom rozrywkę na najwyższym poziomie. Pierwsza akcja rozpocznie się już w kwietniu. „Nie możemy jeszcze zdradzić zbyt wielu szczegółów planowanego wydarzenia, ale obiecujemy, że atrakcji nie zabraknie. W Pasażu pojawi się Manfred Stader, światowej sławy artysta, który na żywo będzie malował obraz 3D. Nie zabraknie też dodatkowych atrakcji i konkursu z nagrodami ” – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor Pasażu Łódzkiego.

10 lat to dla centrum handlowego okres wytężonej pracy, zdobywania zaufania klientów i najemców. „Mamy nadzieję, że plany, które wdrożyliśmy na przestrzeni ostatniego roku, pomogą  nam utrzymać naszych aktualnych klientów, a także zachęcić nowych do odwiedzin i zakupów. Znane marki, ciekawe wydarzenia, stoiska specjalne, porady fachowców, położenie przy głównej, łódzkiej arterii (Al. Jana Pawła II) i bezpłatny parking na ponad 1,5 tys. miejsc to nasze niewątpliwe atuty” – tymi słowami Anna Mrzewa zaprasza mieszkańców Łodzi i okolic do odwiedzenia Pasażu Łódzkiego.