00:20
Blaze i megamaszyny

Blaze, AJ i Gabby poznają Watts _ nową, super szybką, mega maszynę z elektrycznymi kołami! Kiedy jedno z jej kół gubi się w dżungli, Blaze, AJ i Gabby obiecują je odzyskać.

00:40
Psi patrol

Grupa piesków pod przewodnictwem Rydera zawsze chętnie rusza na pomoc mieszkańcom Zatoki Przygód. Mają narzędzia, gadżety i umiejętności by ratować swoich przyjaciół _ i nie tylko, z kłopotów.

01:05
Psi patrol

Kocia załoga wpada do szamponu i odlatuje na wietrze./Marshall sni o tym, że jest mały.

01:25
Rycerka Nella

Nella wyrusza na misję do Klejnotowej Kopalni, aby odnaleźć błyszczące jagódki do ulubionych naleśników mamy. / Nella i Blaine muszą znaleźć trzy smocze maleństwa, które niespodziewanie zniknęły.

01:50
Rycerka Nella

Miecz Nelli zostaje ulepszony. Rycerka ma kłopot z opanowaniem nowych możliwości miecza. / Odbywa się Turniej Zamkowy w celowaniu. Wszyscy chcą go wygrać.

02:10
Psi patrol

Furgonetka z mrożonkami wpada do rowu./Zwierzęta farmerki Yumi pędzą w stronę miasta.

02:35
Shimmer i Shine

Leah niechcący wypuszcza koziołka z zagrody w mini zoo. Dziewczynka wzywa Shimmer i Shine, by pomogły zagonić go z powrotem. Zaczyna się pogoń za zbiegłym zwierzęciem.

03:00
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

03:05
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

03:10
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

03:12
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

03:15
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

03:25
Sunny Pogodna

Sunny Pogodna, dzięki talentom i pogodzie ducha, jest w stanie rozwiązać każdy problem. Dziewczynka pomaga mieszkańcom Przyjaznego Zakątka.

03:45
Shimmer i Shine

Sprawy się komplikują, gdy Leah zużywa pozostałe życzenia na to, aby Zak nie zobaczył słonia. W efekcie otrzymuje słonia w kropki i ogromny dmuchany zamek.

04:05
Rycerka Nella

Nella i jej przyjaciele biorą udział emocjonującym wyścigu gokartów. / Nella i Blane szukają tajemniczego Potwora z Mglistych Wód.

04:30
Blaze i megamaszyny

W dniu wyścigu na Smoczą Górę Blaze będzie ścigał się z Crusherem. Crusher podstępnie uniemożliwia Bralze'owi dotarcie na start. AJ rusza przyjacielowi z pomocą.

04:50
Blaze i megamaszyny

Podczas karnawałowych zawodów Crusher próbuje oszukiwać. On i Pickle wjeżdżają na gigantyczną rakietę. Blaze i AJ próbują uratować pechowców przed rozbiciem się na wysypisku śmieci.

05:15
Psi patrol

Everest, Turbotowie i kosmiczny kamyk zostają uwięzieni w jaskini./Gdy nie ma Pani Burmistrz, Humdinger sieje chaos w Zatoce Przygód.

05:35
Rafcio Śrubka

Gdy jest coś zrobienia a sprawa nie może czekać _ Rafcio Śrubka oraz jego przyjaciółka Róża Gwoździk na pewno znajdą rozwiązanie, konstruując kolejne niewiarygodne wynalazki i roboty.

06:00
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

06:05
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

06:10
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

06:15
Blaze i megamaszyny

Blaze i Zeg popisują się mocami robotów przed dinozaurami. Gdy znajdują trzy zagubione T-Reksiątka, muszą użyć umiejętności, by bezpiecznie sprowadzić maleństwa do domu.

06:40
Blaze i megamaszyny

Blaze to najjaśniejsza gwiazda Zderzakowa. Mistrz toru wyścigowego i bohater ulic, do którego wszyscy zwracają się o pomoc.

07:00
Rafcio Śrubka

Dziesięcioletni Rafcio Śrubka i jego koleżanka Róża znajdą sposób na wyjście z każdej sytuacji. Aby rozwiązać problemy i sprostać niełatwym zadaniom, tworzą niesamowite wynalazki.

07:15
Psi patrol

Z klatki w pociągu ucieka małpka. Psi Patrol rusza w pościg za nią po całej Zatoce Przygód. // Psi Patrol ratuje małą sówkę i pomaga jej wrócić do sowiej mamy.

07:40
Top Wing. Ptasia Akademia

Penny płynie na spotkanie z Anyu, ale gdy brat Anyu wpada w kłopoty, na pomoc ruszają mu wszyscy kadeci Top Wing!

08:00
Kuchciwróżki

Dalia chce upiec babci bananowy chlebek, zapomina jednak o najważniejszym składniku. // Pani Marmolada zmienia zamówienie wróżek na owoce. Kuchciwróżki, z pewnością zrobią... kwaśną minę.

08:15
Shimmer i Shine

Zeta zamyka Shimmer i Shine w butelce. Lia i zwierzęta muszą je uratować. / Zaczyna się wyścig na czarodziejskich dywanach. Shimmer Shine, Lia i Zeta walczą o cenny klejnot.

08:25
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

08:33
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

08:35
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

08:40
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

08:45
Psi patrol

Ryder i pieski muszą odblokować gejzer, żeby woda nie zalała całego miasta. // Priscilla kucyk pomaga pieskom odzyskać jej powóz, gdy Psi Patrol wyciąga ją z wąwozu.

09:10
Psi patrol

Zwierzęta farmera Ala zgubiły się w nocy. / Podczas festynu Korneliusz ucieka z zagrody. Giną też cenne nagrody. Pieski muszą wkroczyć do akcji.

09:25
Kuchciwróżki

Bierzmy się do kuchcenia razem z Barwinką i jej przyjaciółkami, mającymi dla swoich gości smakowicie magiczne opowieści pełne przyjaźni i radości.

09:50
Sunny Pogodna

Sunny Pogodna, dzięki talentom i pogodzie ducha, jest w stanie rozwiązać każdy problem. Dziewczynka pomaga mieszkańcom Przyjaznego Zakątka.

10:15
Shimmer i Shine

Gdy Lia nieświadomie życzy sobie niekończącego się dnia, wszyscy walczą z księżycem, aby wreszcie pojawił się na niebie.

10:40
Becca's Bunch

Beti i Patrycja przypadkiem sczepiają się skrydłami i pazurkami. Jedynie specjalny kwiat może je rozdzielić.

10:50
Rycerka Nella

Smoczyca sieje postrach w królestwie. Nella postanawia ją powstrzymać. Odkrywa, że zwierzę nie ma złych zamiarów _ chce tylko znaleźć przyjaciół. / Psotne małpki kradną lody. Nella wkracza do akcji.

11:05
Kiva potrafi

Kiva jest dziewczynką o bujnej wyobraźni. Ma tysiąc pomysłów na minutę i wciąż wymyśla nowe zabawy. Wraz z najlepszym przyjacielem Saulem i psem Angusem Kiva może stworzyć absolutnie wszystko.

11:15
Blaze i megamaszyny

Blaze i AJ bawią się z Zegiem, który niespodziewanie zostaje wystrzelony przez gejzer do odległej błotnistej doliny. Żeby go ratować, korzystają z rozwiązania podsuniętego przez dinozaury.

11:40
Blaze i megamaszyny

Starla jest podekscytowana, ponieważ wspólnie z Chrumciem weźmie udział w wyścigu Świnka 500. Crusher i prosiak Brudzio oszukują, odsyłając Chrumcia. Blaze, AJ i Strala muszą sprowadzić go z powrotem.

12:05
Rafcio Śrubka

Rafcio i Róża robią sierżantowi Karolowi wielki jagodowy placek, mają jednak problem, by go dostarczyć.

12:30
Bąbelkowy świat gupików

Avi, przyjaciel Oony złamał kość w ogonie i poszedł to doktora. Gupiki są dobrej myśli i nie martwią się zbytnio o niego. W końcu doktor jest od tego, żeby pomóc Aviemu poczuć się lepiej!

12:55
Zack i Kwak

Przygody pełnego energii chłopca o imieniu Zack i jego najlepszego przyjaciela _ Kwaka, ciekawskiej kaczki. Oboje mieszkają w środku trójwymiarowej książki. To miejsce pełne jest niespodzianek.

13:15
Top Wing. Ptasia Akademia

Kadeci ruszają na pomoc znanemu z telewizji misiowi, który na lodowcu wpada w kłopoty. / Swift uszkadza skrzydło. Timmy Żółwik musi pilotować Megadżet podczas akcji ratunkowej.

13:40
Psi patrol

Grupa piesków pod przewodnictwem Rydera zawsze chętnie rusza na pomoc mieszkańcom Zatoki Przygód. Mają narzędzia, gadżety i umiejętności by ratować swoich przyjaciół _ i nie tylko, z kłopotów.

14:05
Psi patrol

Kocia załoga wpada do szamponu i odlatuje na wietrze./Marshall sni o tym, że jest mały.

14:30
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

14:35
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

14:40
Świnka Peppa

Peppa i Jacek jadą z przyjaciółmi na wycieczkę w góry. W górach pierwszy raz w życiu słyszą echo.

14:45
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

14:50
Świnka Peppa

Peppa i Jacek odwiedzają ciocię i wujka, w rodzinie których pojawił się mały chłopczyk o imieniu Aleksander.

14:55
Max i Ruby

Ruby przygotowuje się do wielkiej parady, a tymczasem Maks szuka skarbu.

15:20
Becca's Bunch

Beti i Patrycja przypadkiem sczepiają się skrydłami i pazurkami. Jedynie specjalny kwiat może je rozdzielić.

15:55
Shimmer i Shine

Bliźniaczki Shimmer i Shine, dżiny w trakcie szkolenia, niechcący wywołują chaos podejmując próby spełniania życzeń swojej najlepszej przyjaciółki, Leah.

16:05
Kuchciwróżki

Barwinka i pani Marmolada robią kisz dla pani Burmistrz. Która z nich otrzyma tytuł Królowej Kiszu?

16:20
Rycerka Nella

Księżniczka Nella została rycerką. Staje w obronie prawa i razem z przyjaciółmi: sir Garretem, Śliczną i Clodem przeżywa wiele niesamowitych przygód.

16:30
Kiva potrafi

Kiva jest dziewczynką o bujnej wyobraźni. Ma tysiąc pomysłów na minutę i wciąż wymyśla nowe zabawy. Wraz z najlepszym przyjacielem Saulem i psem Angusem Kiva może stworzyć absolutnie wszystko.

16:45
Rafcio Śrubka

Rafcio i Róża ratują na plaży małego wieloryba i szukają jego rodziny.

16:55
Psi patrol

Perypetie sześciorga bohaterskich szczeniąt: Chase'a, Marshalla, Rocky'ego, Zumy, Rubble'a i Skye. Bohaterowie wspólnie z 10-letnim Ryderem spieszą na pomoc potrzebującym.

17:20
Blaze i megamaszyny

Blaze odwiedza Ścigaczewo, by konkurować ze swoimi nowymi kumplami w najdłuższym wyścigu do tej pory: wyścigu na 100 mil! Ale Crusher również będzie się ścigał, a on zrobi wszystko, aby wygrać.

17:45
Top Wing. Ptasia Akademia

Kadeci Top Wing uczą się współpracować, by zdobyć odznaki zastępców.

18:00
Top Wing. Ptasia Akademia

Gdy przyjaciele Brodiego zostają uwięzieni w jaskini, Brody i Penny muszą zdążyć z pomocą przed przypływem!. // Próbując zdobyć kolejną odznakę, kadeci przez dzień prowadzą Lemonkę.

18:10
Zack i Kwak

Przygody pełnego energii chłopca o imieniu Zack i jego najlepszego przyjaciela _ Kwaka, ciekawskiej kaczki. Oboje mieszkają w środku trójwymiarowej książki. To miejsce pełne jest niespodzianek.

18:35
Psi patrol

Grupa piesków pod przewodnictwem Rydera zawsze chętnie rusza na pomoc mieszkańcom Zatoki Przygód. Mają narzędzia, gadżety i umiejętności by ratować swoich przyjaciół _ i nie tylko, z kłopotów.

19:00
Psi patrol

Kocia załoga wpada do szamponu i odlatuje na wietrze./Marshall sni o tym, że jest mały.

19:50
Świnka Peppa

Każde dziecko ma przynieść na kiermasz jakąś rzecz, aby ją sprzedać. Z zarobionych pieniędzy zaplanowano bowiem remont dachu przedszkola.

19:55
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

20:00
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

20:02
Świnka Peppa

W urodziny Jacka tata zabiera dzieci na wycieczkę do muzeum, w którym są dinozaury. Na miejscu Jacek spotyka wszystkich kolegów i dostaje od nich tort w kształcie dinozaura.

20:05
Świnka Peppa

Przygody świnki Peppy, która mieszka z tatą, mamą i braciszkiem Georgem. Bohaterom nadano cechy typowo ludzkie, a ich perypetie pełnią edukacyjną rolę.

20:15
Na żywo - Kuchciwróżki

Barwinka i pani Marmolada robią kisz dla pani Burmistrz. Która z nich otrzyma tytuł Królowej Kiszu?

20:25
Kuchciwróżki

Groszek nie może pogodzić się z porażką w kółko i krzyżyk i odmawia udziału w zabawach zorganizowanych w pokoju gier.

21:00
Zack i Kwak

Przygody pełnego energii chłopca o imieniu Zack i jego najlepszego przyjaciela _ Kwaka, ciekawskiej kaczki. Oboje mieszkają w środku trójwymiarowej książki. To miejsce pełne jest niespodzianek.

21:25
Top Wing. Ptasia Akademia

Baddy ratuje mieszkańców wyspy przed kłopotami, które sam robi i w końcu to kadeci muszą ratować jego.! // Kadeci niechcący gubią ulubioną zabawkę Roda. Czy zdążą ją znaleźć i oddać zanim wróci Rod?

21:50
Top Wing. Ptasia Akademia

Ptasia Akademia to miejsce, w którym szkoli się najlepszych pilotów na Zakręconej Wyspie. Penny, Rod, Swift i Brody rozpoczynają szkolenie z nadzieją, że pozytywnie wyróżnią się na tle innych kadetów.

22:15
Shimmer i Shine

Zeta próbuje powstrzymać dżiny przed odnalezieniem swej siedziby, lecz dołącza do nich, gdy szukają magicznego klejnotu.

22:35
Shimmer i Shine

Leah chce dostać babeczki na szkolny kiermasz wypieków, ale dostaje wielki tort urodzinowy, krowę, kurę i rzekę ciasta na babeczki. Nie wie, jak teraz zdążyć z przygotowaniem ciastek.

23:00
Rycerka Nella

Smoczyca sieje postrach w królestwie. Nella postanawia ją powstrzymać. Odkrywa, że zwierzę nie ma złych zamiarów _ chce tylko znaleźć przyjaciół. / Psotne małpki kradną lody. Nella wkracza do akcji.

23:25
Rycerka Nella

Blain stał się zazdrosny o Nellę na szkolnym Targu. / Po dołączeniu do konkursu talentów Clod odkrył, że nie ma takiego samego talentu jak inne konie.

23:35
Psi patrol

Pieski muszą zwabić wielką małpę do Patrolowca, żeby odwieźć ją do dżungli. Mały kociak zaplątuje się w orlim gnieździe i potrzebuje pomocy.

23:55
Rafcio Śrubka

Gdy jest coś zrobienia a sprawa nie może czekać _ Rafcio Śrubka oraz jego przyjaciółka Róża Gwoździk na pewno znajdą rozwiązanie, konstruując kolejne niewiarygodne wynalazki i roboty.

Lista stacji

L
W

WDR

Z

ZDF