01:05
Gwiezdne wrota: Atlantyda

Sheppard ściga się z czasem, by ocalić McKaya i Jacksona, którzy uwięzieni są w laboratorium Pradawnych. Obcy zmuszają ich, by włączyli urządzenie, które niszczy statki Widm.

02:05
Gwiezdne wrota: Atlantyda

Sefaris i Novo należą do grupy ocalałych z planety Balara, a obecnie żyją wśród ludzi, którym pomaga dr Beckett. Wioska chce ich wydać, gdy okazuje się, że poszukują ich Widma.

03:05
Gwiezdne wrota: Atlantyda

Ekspedycja Atlantis zostaje postawiona przed sądem za zbrodnie przeciw Galaktyce Pegaza. Oskarża ich grupa ludzkich cywilizacji, która stworzyła Koalicję.

04:05
Gwiezdne wrota: Atlantyda

Podczas powrotu z kosmicznej misji, czujniki statku nagle zaczynają wariować. Sheppardowi i jego ekipie z trudem udaje się opanować statek i powrócić na Atlantydę. Jednak miasto ma podobne problemy.

05:05
Gwiezdne wrota: Atlantyda

John Sheppard zostaje porwany. Woolsey i McKay dokonują wstrząsającego odkrycia dotyczącego starożytnej rasy Sakari, która ma zdolność manipulowania ludźmi poprzez halucynacje.

06:00
Gwiezdne wrota

Gdy Jedynka pojawia się na kolejnej, nowej planecie, otwarciu wrót towarzyszy czerwone zabarwienie nieba. Przywódca religijny osady bierze to za znak od boga i straszy mieszkańców zagładą.

07:00
Gwiezdne wrota

Gdy Cassandra wkracza w dojrzałość, jej organizm zaczyna emitować silne pole elektromagnetyczne. Jej przybrana matka, doktor Frasier, obawia się, że nie zdoła zapanować nad kataklicznymi zmianami.

08:00
Gwiezdne wrota

Chaca, przedstawiciel rasy Unasów i przyjaciel Daniela, zostaje schwytany przez zacofanych technologicznie ludzi, którzy wykorzystują Unasów jako niewolników.

09:00
Na żywo - Gwiezdne wrota

Jedynka rusza z misją ratunkową. Ich zadaniem jest pomóc drużynie Rosjan, którzy w tajemnicy przeszli przez wrota na obcą planetę, na której odkryli tajemniczy grobowiec Goa'uld.

10:00
Gwiezdne wrota

Sprzymierzeńcy Ziemian, Tollanie, po latach kontaktów postanawiają wreszcie ujawnić zaawansowaną technologię. O'Neill postanawia wyjaśnić tajemnicę ich nagłej otwartości.

11:00
Star Trek _ Enterprise

Archer i Mayweather zostają zatrzymani przez Tandaran w sulibańskim obozie internowanych. Archer dowiaduje się o oskarżeniach Sulibanów rzucanych pod adresem Tandaran.

12:00
Star Trek _ Enterprise

Gupa Kreetassian przybywa na Enterprise. Nagle opuszczają oni statek, sprawiając wrażenie obrażonych. Okazuje się, że symbiotyczny kosmita dostał się na Enterprise i w podróży porwał członków załogi.

13:00
Star Trek _ Enterprise

W drodze na urlop na planetę Risa Archer dostaje wiadomość od wolkańskiego dowództwa. Zawiera ona prośbę o zabranie wolkańskiej ambasador V'Lar z planety Mazar.

14:00
Star Trek _ Enterprise

Statek Enterprise zmierza na Risę, jednak dotarcie do celu po raz kolejny zostaje opóźnione. Dochodzi do wezwania z małego statku. Wdzięczny właściciel zaprasza Archera i Tripa na swoją planetę.

15:00
Star Trek _ Enterprise

Po pewnych opóźnieniach załoga Enterprise dostaje zasłużony urlop, który spędza na planecie Risie. Komandor Tucker i porucznik Reed poszukują damskiego towarzystwa.

17:45
Noc duchów: Nawiedzony dom

Sequel horroru o komediowym zabarwieniu. Max Doyle wpada w kłopoty, po tym jak zabiera kilka przedmiotów z nawiedzonego domu.

19:35
Blaszany bohater

Nastoletnia DG przenosi się do krainy OZ, gdzie przyjdzie jej zmierzyć się z czarownicą Azkadellią. DG w towarzystwie co najmniej dziwnych przyjaciół przeżyje mnóstwo zwariowanych przygód.

21:25
Blaszany bohater

Cain, Glitch i Raw pomagają DG wydostać się z rąk Azkadellii. W poszukiwaniu Szmaragdu Ciemności bohaterowie udają się na południe, do krainy Finaqua. Po drodze spotykają Tota.

23:15
Blaszany bohater

Nowi przyjaciele DG, Cain, Glitch, Raw oraz tajemniczy pies, uwalniają ją z rąk Azkadellii. Jednakże kłopoty dziewczyny nie kończą się na tym. DG musi jeszcze zdobyć szmaragd.

Lista stacji

L
W

WDR

Z

ZDF