systematyczne projektowanie, gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych celem doskonalenia marketingowego procesu decyzyjnego.
Inaczej: badania marketingowe to zespół czynności, zbierania i przetwarzania informacji o: rynku, konsumpcji, potrzebach i mechanizmach kierujących postępowaniem ludzi, działaniach konkurencji i efektach podjętych decyzji. Badania marketingowe muszą być kompleksowe, systematyczne oraz poparte właściwą metodologią ich prowadzenia i wiarygodnymi źródłami informacji. Celem badań marketingowych jest dostarczenie informacji, które zastępują i uzupełniają dotychczasowe doświadczenia, co w konsekwencji zmniejsza ryzyko, które jest nieodłącznym elementem działalności gospodarczej [wikipedia.org].
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Dokumentalista Fakty | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
DZIENNIKARZ- REPORTER RMF WARSZAWA | RMF FM |
mazowieckie |
DZIENNIKARZ- PREZENTER FAKTÓW RMF FM | RMF FM |
małopolskie |
DZIENNIKARZ- REPORTER RMF WROCŁAW | RMF FM |
dolnośląskie |
Redaktor/ Redaktorka TVN24 | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
Reporter/Reporterka Wideo | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Wydawca w Radiu ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
PR Manager | 38PR & CONTENT COMMUNICATION SP. Z O. O. |
łódzkie |
Specjalista/Specjalistka ds. analiz rynku w Grupie Eurozet | Grupa Eurozet |
mazowieckie |
Redaktor Serwisów Internetowych (Rozrywka) | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
Redaktor Prowadzący portalu BiznesINFO | IBERION |
mazowieckie |
Account Manager | Open MOBI |
mazowieckie |
Inżynier Systemów XR Unreal Engine | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
Inżynier Studia XR | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
Redaktor/ Redaktorka serwisu Plejada.pl | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl