WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Imitowanie marki

Imitowanie marki polega na upodabnianiu znaków jednej marki do znaków innej, zwykle bardziej znanej i renomowanej. Celem jest zasugerowanie odbiorcom, że jest to "ta sama marka" bądź, że marki te mają istotne cechy wspólne, a jednocześnie zbliżoną wartość. Zwykle chodzi o wywołanie wrażenia, że obie marki są produktami tej samej firmy. Niezależnie od stopnia, w jakim marki są podobne do siebie, imitowanie jest w istocie podrabianiem (nielegalnym kopiowaniem) marek. Jest to najczęściej spotykany czyn nieuczciwej konkurencji. Proceder ten jest ścigany z mocy prawa.
[effikomp]

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ