WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Gorący temat

Telewizja Polska spłaci 800 mln zł pożyczki w latach 2019-2023. „Płynność finansowa nie jest zagrożona”

WIĘCEJ


Słownik pojęć

Media/reklama/PR
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Technologie
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Dodaj własne Terminy na literę A

ABG Nielsen Media Research
spółka prowadząca badania oglądalności telewizji w 30 krajach. Powstała w sierpniu 2005 z połączenia AGB Group i Nielsen Media Research (...)
Abonament RTV
opłata przeznaczona na utrzymanie publicznej telewizji i radia. Umożliwia realizację ustawowej misji państwowych nadawców ( zaangażowanie w projekty niekomercyjne, służące (...)
Above the Line
(ang. 'powyżej linii') zabiegi, działania reklamowe wykorzystujące tradycyjne środki przekazu. Telewizję, radio, prasę, plakaty, outdoor. Skierowane do masowego klienta.
Account
(ang. 'zlecenie') komplet usług agencji reklamowej dla konkretnego reklamodawcy lub związanych z promocją jednej marki.
Account director
(ang.) dyrektor zespołu pracującego na rzecz konkretnego klienta w agencji reklamowej.
Account Group
(ang.) zespół pracowników agencji reklamowej, któremu zostało powierzone wykonanie zlecenia dla jednego, konkretnego klienta, lub opiekujący się promocją jednej marki.
Account Manager
(ang.) niższe stanowisko kierownicze - opiekun klienta. Osoba odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, za przekazywanie zleceń i uwag do odpowiednich (...)
Account Planner
(ang.) członek zespołu zajmującego się konkretnym zleceniem w agencji reklamowej, zapoznający zespół kreatywny z projektem reklamy. Do jego obowiązków należy także (...)
Account Supervisor
(ang.) osoba odpowiedzialna za obsługę klienta. Jego pozycje w firmie zwykle określana jest jako zastępca Account Managera.
Actia Forum
Ulica ul. Pułaskiego 8 Kod 81-368 Gdynia Telefon (058) 627 24 67 Faks (058) 627 24 27 office@actiaforum.pl www.actiaforum.pl
Active Buyer
(ang. Aktywny kupujący) konsument, który dokonał zakupu w przeciągu ostatnich 12 miesięcy.
ADH
Adhesion - miara oglądalności. Wskaźnik pochodny od Affinity, uwzględniający jednak liczebności badanych grup i dzięki temu mówiący więcej o strukturze (...)
Adiustacja
opracowanie tekstu autorskiego do składu. Korekta obejmująca nie tylko poprawki gramatyczne, ortograficzne i stylistyczne, ale również sprawdzanie logicznej spójności tekstu (...)
Admass
Grupa osób poddająca się łatwemu i szybkiemu oddziaływaniu reklam, akcji promocyjnych oraz metod używanych przez przez mass media i reklamodawców (...)
Advanced Public Relations
ul. Wierzbowa 9 lok. 212 00-094 Warszawa Telefon (22) 826 82 74, 826 82 75 Faks (22) 826 82 70 (...)
Advertainment
(ang. advert 'reklama', entertainment 'rozrywka') przekaz reklamowy utworzony po to, by bawić użytkownika. Promowany produkt zwykle nie jest przedstawiany wprost, (...)
Advertising Awarness
(ang. advertising 'reklama', awareness 'świadomość') miara skuteczności reklamy wyrażana odsetkiem odbiorców, którzy pamiętają, że widzieli jakąkolwiek reklamę danej marki. (J. Kall, (...)
Advertising clutter
(ang. Szum informacyjny)zjawisko szumu informacyjnego, który powstaje na skutek zbyt dużej emisji reklam konkurencyjnych marek. Prowadzi do dezorientacji adresata i (...)
Advertising exposure
(ang.) dotarcie reklamy do odbiorcy z grupy docelowej.
Advertising idea
(ang. advertising 'reklamowanie', idea 'pomysł') zamysł oryginalnej, przyciągającej uwagę konsumenta reklamy. Musi być dopasowana do charakteru i wizerunku danego produktu.

Dodaj własne

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

SPRAWDŻ,
CO ZYSKUJESZ
Zamów newsletter