WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Słownik pojęć

Media/reklama/PR
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Technologie
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Dodaj własne Terminy na literę E

e-biznes
elektroniczny biznes; obejmuje prowadzenie interesów przez Internet (zawieranie umów, przesyłanie dokumentów, wyszukiwanie informacji). (studio Mak)
e-Commerce
(z ang. electronic commerce) - handel elektroniczny.
ECR
(ang. Efficient Consumer Response), łańcuch dostaw zorientowany na klienta. ECR to nowoczesna strategia dystrybucji artykułów częstego (wygodnego) zakupu, integrująca w (...)
Edelman Polska
Ulica ul. Hankiewicza 2 02-103 Warszawa Telefon (022) 576 35 55 Faks (022) 576 35 56 barbara.kwiecien@edelman.com www.edelman.com.pl
editing
(ang.) w produkcji filmowej zgranie dźwięku z obrazem i kontrola ich jakości. (studio Mak)
editorial advertising
(ang. editorial 'redakcyjny', advertising 'reklama') reklama prasowa upodobniona rozmiarem czcionki i sposobem łamania do tekstu redakcyjnego. (studio Mak)
efektywna częstotliwość
patrz: effective frequency (studio Mak)
Efekt "Bandwagon"
Określenie pochodzące z amerykańskiego marketingu politycznego. Określa zjawisko przenoszenia przez wyborców swoich głosów na lidera przedwyborczych sondaży. W Polsce mówimy (...)
Efekt "Underdog"
Efektem "Underdog" nazywamy przenoszenie przez wyborców głosów na wyraźnie słabszego kandydata. Zjawisko typowe dla amerykańskiego marketingu politycznego. W sprzyjających warunkach (...)
efekt źródła
fenomen polegający na tym, iż ta sama reklama ma zupełnie różny wpływ na odbiorców w zależności od tego, w jakim (...)
effective frequency
(ang.) efektywna częstotliwość; minimalna liczba powtórzeń danej reklamy, o której sądzi się, że będzie skuteczna. Wartość ta zależy od wielu (...)
Effective Public Relations
ul. Mochnackiego 29/1 02-041 Warszawa Telefon (022) 822 07 52 Faks (022) 822 05 95 kontakt@effectivepr.pl; jbartnik@effectivepr.pl www.effectivepr.pl
effective reach
(ang.) zasięg efektywny; procent grupy docelowej, który zetknie się z reklamą z co najmniej efektywną częstotliwością. (studio Mak)
EFICOM European and Financial Consulting
http://www.eficom.pl/
E-kartka
elektroniczna kartka przesyłana adresatowi z okazji imienin, urodzin, ślubu itp. za pomocą poczty elektronicznej. (studio Mak)
Ekonomia kreatywności
(ang. Creativity Economy) jest terminem po raz pierwszy zastosowanym przez Business Week, określającym nowe otoczenia, w którym funkcjonują firmy i (...)
Ekwiwalent reklamowy
ang. Advertising Value Equivalent (AVE) - stosowany czasem jako indeks oceny efektywności projektów PR; wartość reklamy w danym medium w (...)
Electronic press kit (EPK)
materiały prasowe w wersji elektronicznej
e-mail marketing
wszelkiego rodzaju działania marketingowe, w których wykorzystuje się pocztę elektroniczną, np. kampanie e-mailingowe, wysyłka newsletterów czy sprzedaż on-line.(studio Mak)
employee relations
(ang. employee 'pracownik', relation 'stosunek') budowanie wizerunku firmy poprzez respektowanie uzgodnień z pracownikami, uczciwe ich traktowanie, umożliwianie rozwoju i docenianie; (...)

Dodaj własne

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

SPRAWDŻ,
CO ZYSKUJESZ
Zamów newsletter