Archiwum z dnia 2008.09.20
- 01:00 Sexo Urbano w HBO
- 01:05 'Zarażam radością' w kampanii na rzecz niepełnosprawnychintelektualnie (wideo)
- 01:11 PZU wybiera agencję reklamową
- 01:17 '500 zł czeka w kopercie!' - ostrzega kampania nt. parkowania(wideo)
- 01:18 Zupełnie nowy wizerunek Animal Planet (wideo)
- 01:20 Kaleński i Bartnik zmieniają strukturę Saatchi & Saatchi
- 01:24 TVN zakończyła zdjęcia do ósmej serii 'Niani'
- 01:29 Startuje nowe show Polsatu
- 01:33 'Mega Hit' najdroższy w Polsacie, 350 zł za reklamę w Polsat News
- 01:53 Wprost ostro w dół, rośnie sprzedaż tygodnika Angora
- 01:54 Łzy jurora 'You Can Dance' pomogły TVN
- 01:55 Bałtroczyk i 'Gotowe na wszystko' wracają do Polsatu
- 01:56 TVN: Polsce potrzebna jest kampania informacyjna na temat DVB-T
- 01:58 Najpopularniejsze tytuły prasowe w Polsce
- 01:59 Jesienne nowości kanałów MTV Networks Polska
- 23:13 46 procent amerykańskich "tweens" korzysta z komórek
- 23:43 comScore: Google powiększa przewagę na rynku wyszukiwarek