Archiwum z dnia 2008.10.10
- 00:32 46% Polaków cierpi na nadwagę lub otyłość
- 00:35 Zdecydowana większość Polaków jest zadowolona z telewizjipublicznej
- 00:54 Strong reklamuje się na giełdach samochodowych
- 00:58 Nowa reklama Hondy od Wieden & Kennedy (wideo)
- 01:04 Golden Drum: Polacy na shortlistach konkursu Press i Outdoor
- 01:08 Point Group zarejestrował prawa do znaków 'Ozon' i 'Tygodnik Ozon'
- 01:14 Kontrowersyjna kinowa reklama Seata (wideo)
- 01:15 Polsat Cafe i Polsat Play w UPC Polska
- 01:23 'Dobre Rady' liderem, w dół 'Świat Kobiety' i 'Olivia'
- 01:35 Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych
- 01:40 PBS DGA i IQS and Quant Group razem w terenie
- 01:45 Marzena Rogalska w radiu Złote Przeboje
- 01:55 Gwiazdy na lodzie zdenerwowały Rzecznika Praw Obywatelskich
- 01:57 Polsat miał najwyższe wpływy, a Polsat Sport najwięcej stracił
- 01:59 'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami wśród pism o gwiazdach
- 02:00 Reklamy filmów w trakcie Oskarów
- 02:01 Polskie Radio Euro zorganizuje serię jesiennych koncertów
- 02:02 Edelman zwycięża w globalnym przetargu Hewlett-Packard
- 02:06 Jesienna ofensywa marki Perfecta (wideo)
- 02:14 PMPG zatrudniła dyrektora sprzedaży
- 02:16 iPhone triumfuje na British Technology Awards
- 02:19 Mitsubishi reklamuje Lancer Sportback w prasie, radiu i tv
- 02:39 Play oferuje mobilny internet na kartę
- 02:54 Boruc dyrektorem marketingu IKEA
- 02:58 Honda oficjalnym samochodem ligi NHL
- 07:51 Modele 16:9 coraz popularniejsze wśród monitorów LCD
- 11:36 Era wprowadza dwa zestawy blueconnect
- 12:01 Philips głównym sponsorem teamu F1 AT&T Williams
- 13:41 Xbox 360 bez Blu-ray
- 15:05 AKQA przygotuje kampanię Greenpeace
- 15:08 Kampania Plus dla Firm na nośnikach Jet Line
- 23:44 Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii
- 23:47 Symantec kupuje MessageLabs