Archiwum z dnia 2009.10.12
- 00:55 Universal wyprodukuje serial na podstawie powieści Stephena Kinga
- 02:00 Adobe Flash Player będzie dostępny w telefonach BlackBerry
- 02:00 Acer wycofuje laptopy Aspire
- 02:00 'Nagrody wiszą w powietrzu' w promocji Neste
- 02:00 Dwie agencje przygotują kampanię 'Zaprojektuj Swój Zysk'
- 02:00 Wolniejszy spadek nakładów marketingowych na Wyspach
- 02:00 Chiny zakazują zagranicznych inwestycji na lokalnym rynku gieronline
- 02:00 Prawie połowa zdjęć robionych przez Europejczyków ląduje w sieci
- 02:00 Niespodziewany wzrost zysku Philipsa
- 02:00 Sony Ericsson uruchamia PlayNow arena w Polsce
- 02:00 Eksport spadł o 22,5%, import - o 29,9% w I-VIII 2009 r.
- 02:00 Google, Lewiatan i home.pl promują firmowe serwisy internetowe
- 02:00 Samsung uruchamia globalną kampanię promującą telefony Genio
- 02:01 Amerykanie idą do kin na terapię małżeńską
- 02:02 Przygnębiony Roman Polański
- 02:02 PGE nie wyklucza akwizycji na rynkach sąsiednich i w Polsce
- 02:03 Mojżesz powraca na duży ekran
- 02:03 Dailymotion dostał 15 mln euro
- 02:03 muzodajnia.pl i Samsung Corby w kampanii MixPlusa (wideo)
- 02:04 Wesoły Kostek w kampanii Alpen Gold (wideo)
- 02:04 Colgate: Twoim zębom najlepiej jest w bieli
- 02:04 PKP Cargo liczy na zysk netto w 2010 r., będzie budować wagony zpartnerem z Chin
- 02:04 Debiut PGE na giełdzie planowany jest na 3-5 listopada
- 02:05 Szokujące zakończenie 'Dextera'
- 02:09 Wyborowa reklamuje się 'w każdej ważnej chwili'
- 02:10 Pirelli: Najlepsi przyjaciele na zimę
- 02:11 Michelin: Właściwa opona zmienia wszystko (wideo)
- 02:30 Nowy poradnik ekonomiczny w TVP Info
- 02:49 Grzegorz Hajdarowicz
- 03:00 TVP zakodowała kanały, które odkodował Farfał
- 03:05 Niejednolity rynek reklamy online w Europie Zachodniej
- 08:00 Tele 5 nadaje na żywo w internecie
- 16:00 Wpadki telewizyjne: Orłoś o operze z Dodą (wideo)
- 17:00 'Cztery Kąty' liderem miesięczników wnętrzarskich i budowlanych
- 22:42 Golden Drum dla Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated
- 23:42 'Dzieciaki górą!' straciły widzów i przegrywają z konkurencją