Archiwum z dnia 2015.08.18
- 02:00 Wrześniowe wydanie miesięcznika „Sens” z Anitą Lipnicką na okładce
- 02:05 „Transporter 2”, „Olimp” i „Prawdziwa historia rodu Borgiów” w kanałach FilmBoxu
- 02:10 enter PR wypromuje film „Pilecki”
- 02:15 Nowe odcinki animacji „Sowa i spółka” w Boomerang
- 02:33 Mistrzostwa Świata w lekkiej atletyce w Eurosporcie
- 02:34 Steinke Communications obsłuży Fumi Studio
- 02:48 74 podmioty ze spotami w kampanii referendalnej w TVP
- 05:55 Serial „To moje życie!” od 9 września w TV Puls
- 08:10 Zbiorniki retencyjne nie rozwiążą problemu suszy
- 09:00 Zanim zdecydujesz się na ablację - sprawdź czy kwalifikujesz się do tego zabiegu
- 09:30 Budujesz dom? Sprawdź, jakie rozwiązania pozwolą Ci spełnić przyszłe normy energooszczędności
- 09:37 Kuchnia otwarta na salon – jak oddzielić wnętrza kolorami?
- 09:39 E-handel kluczowym czynnikiem rozwoju rynku sektora magazynowego i handlowego w Polsce
- 09:55 Bank BGŻ BNP Paribas liderem w udzielaniu kredytów preferencyjnych
- 10:13 Zostaw sobie otwartą furtkę. O czym pamiętać przy wykańczaniu ogrodzenia?
- 10:22 Enter Shikari wyda "The Mindsweep: Hospitalised"
- 10:29 "British Nuclear Bunkers" - Luke Haines wydaję nową płytę
- 10:33 Michał Żebrowski w roli niedźwiedzia odwiedził krainę ludzi
- 10:40 Ograniczona możliwość składowania odpadów ściekowych
- 11:15 W obronie polskiej przyrody i krajobrazu – apel organizacji pozarządowych do Ministra Środowiska
- 11:30 Wykończenie wnętrz z dbałością o detale
- 11:32 Lasagne – od starożytności do kota Garfielda
- 11:42 Spróbuj biegania z wojskowymi
- 11:45 Cztery dodatkowe loty tygodniowo Emirates na Phuket
- 11:51 Najczęściej zamawiane przez Polaków dania na wynos to pizza i pierogi
- 11:58 Największe połączenie na polskim rynku nawozów i nasion
- 12:00 Trójka liderem w Poznaniu, rośnie Radio Merkury
- 12:02 Coraz większy dostęp do finansowania innowacji w Polsce
- 12:14 Procter & Gamble wprowadza innowacyjne rozwiązania do produkcji opakowań.
- 12:17 Johnny Depp ma "Pakt z diabłem" (wideo)
- 13:17 ZyXEL NAS520 – serwer, który ochroni twoje najważniejsze dane
- 13:25 Wi-Fi Calling receptą na brak zasięgu sieci komórkowej?
- 13:30 Laserowe usuwanie zmian skórnych w Klinice VESUNA
- 14:09 Karpiówka – ponadczasowa estetyka i trwałość ceramicznej dachówki
- 14:16 Spotkanie premier Ewy Kopacz z Barbarą i Jerzym Stuhrami
- 14:18 Premier Ewa Kopacz w Krakowie o wsparciu dla hutnictwa
- 14:22 Premier Ewa Kopacz: Oświęcimski Strategiczny Program Rządowy będzie kontynuowany
- 14:24 Dlaczego warto ubezpieczyć się przed podróżą?
- 14:30 Wygodne odkurzanie? Z Motion Sync to możliwe!
- 14:31 NA TRASIE TOUR DE POLOGNE – RAFAKOWCY NAJLEPSI WŚRÓD ENERGETYKÓW
- 14:58 Otwarta przestrzeń to nie tylko sposób na ograniczenie kosztów, lecz także na zwiększenie efektywności pracy
- 15:18 Sosrodzice.pl od blisko czterech lat poszukuje rodzicielskich hitów
- 15:20 Sosrodzice.pl poszukuje miejsc przyjaznych rodzinie
- 15:30 Zatrudnienie najwyższe w historii
- 15:31 Kiedy nie trzeba posiadać kasy fiskalnej
- 16:23 "The Lion Guard: Return of the Roar" w Disney Channel (wideo)
- 16:46 Venezia i Unisono w CH STER
- 17:42 Szerokopasmowy internet do listopada pokryje całą Małopolskę
- 17:47 Urządzanie pokoju nastolatka to poważna sprawa
- 18:00 Polski rynek produktów dla dzieci wart 9 mld zł
- 19:46 Samsung ruszył z produkcją 256-gigabitowej pamięci flash 3D V-NAND
- 19:55 IBM wprowadza serwery LinuxOne
- 20:15 Polski dokument „Autorki” jesienią w ID
- 20:22 Philips S308R - nowy smartfon od Philipsa za 349 zł
- 20:23 Odsetek fiskusa unikną ci dłużnicy, którzy uregulują zaległość podatkową w miarę szybko
- 20:45 „Teraz także na drugie śniadanie” w reklamach margaryny Śniadaniowa (wideo)
- 20:55 Orange przyspiesza LTE do 112 Mb/s
- 21:00 „Można? Można!” - absurdalne sposoby oszczędzania w kampanii Idea Banku (wideo)
- 21:10 Starcom Mediavest Group z narzędziem Content@Scale do real-time marketingu
- 21:18 Performante przygotuje internetową kampanię dla Polskiej Organizacji Turystycznej
- 21:20 TOK FM nadaje w Białymstoku i Częstochowie
- 21:21 Robert Więckiewicz zagra w serialu "Krakau"
- 21:25 BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje „oszczędzający kredyt gotówkowy” (wideo)
- 21:30 „Czego szukasz?” - domowe szczęście reklamuje Allegro.pl (wideo)
- 21:35 „Mądre leczenie bólu” reklamuje Apap (wideo)
- 21:40 Wszystkie miesięczniki historyczne i popularnonaukowe na minusie. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” z najwyższą sprzedażą
- 21:55 Android M zmienił się w Android 6.0 Marshmallow (wideo)
- 22:00 Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią
- 22:01 Andrzej Dziekan sekretarzem redakcji „Do Rzeczy”
- 22:02 Brackie Pils od Żywca reklamowane jako „polsko-czeski kunszt piwowarski”
- 22:05 RMF FM reklamuje loterię na „wielki finał 25-lecia” (wideo)
- 22:07 W Meksyku giną dziennikarze - pisarze i artyści protestują
- 22:08 Łukasz Korycki: z „Dziennika Gazety Prawnej” na wicenaczelnego „Pulsu Biznesu”
- 22:10 „Tylko dla dorosłych” i „Gwiazdozbiór TVP Rozrywka” w nowej formie jesienią w TVP Rozrywka
- 22:11 Rysunkowy Robert Lewandowski w reklamie butów Nike (wideo)
- 22:12 Nowy pułkownik Sanders w reklamach KFC
- 22:13 Coca-Cola sponsoruje naukowców, żeby przekonać świat, że cukier nie tuczy
- 22:15 Lowe Media i Lowe Warsaw zareklamują polską gospodarkę za granicą
- 22:20 W Telewizji Polskiej reklamy najdroższe przy „M jak miłość” i „Wiadomościach”
- 22:30 Nowoczesna.pl zmienia nazwę, Gasiuk-Pihowicz rzecznikiem prasowym
- 22:40 „Magiel towarzyski” jesienią z nowym cyklem o wpadkach mediów. „Upadek dziennikarskiego rzemiosła”
- 22:55 Hajdarowicz po krytycznym artykule „Rzeczpospolitej” o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą
- 23:00 Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor
- 23:10 Netflix będzie u nas konkurował bardziej z płatną telewizją niż serwisami VoD, potrzebuje polskich produkcji (opinie)
- 23:45 nc+: staramy się jeszcze pozyskać ligę hiszpańską. Eleven Sports Network: nie mamy licencji
- 23:50 Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować