Archiwum z dnia 2015.10.10
- 01:19 Telewizja Polska domaga się od „Do Rzeczy” sprostowania artykułu Rafała Ziemkiewicza „Dudahejt”
- 21:02 Eryk Mistewicz: hejterzy są hodowani przez wydawców portali, przynoszą im ruch i pieniądze
- 21:45 Historia miłości i papierki od gumy do żucia w reklamie Wrigley Extra
- 22:00 Sprzedawcy zaczynają dostrzegać korzyści z beaconów
- 22:30 Android: KitKat liderem, ale w dół tak jak Jelly Bean, Lollipop w górę
- 23:00 Toyota krytykowana za łopatologiczne spolszczenie reklamy. Saatchi & Saatchi: spot jest bardziej zrozumiały
- 23:26 Reklamy tygodnia: Škoda Superb, Tchibo, Bonds, ING Bank Śląski, „Włącz myślenie” (wideo)
- 23:36 TVN bez „Aplauz, aplauz!” i „MasterChefa” w czasie meczu Polska-Irlandia w Polsacie. Będzie rekordowa oglądalność?